Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
BRA: Det kom raskt hjelp med å sette inn vifter og avtrekk, samt ulike typer takstmenn. De bør utvise vanlig høflighet og respekt ved å ringe tilbake når vi ber om det og svare på eposter uten at jeg må purre to -tre ganger og det går to måneder før de svarer. De bør betale ut fakturaene straks, ikke la det gå to måneder. Jeg følte meg nærmest trakassert, oversett, ikke trodd og ikke hørt hørt. Etter 16 måneder er jeg psykisk og mentalt utslitt av den seine saksbehandlingen og oppførselen deres overfor meg.
Kraftig økning av premier uten god begrunnelse. Forøvrig alltid god service. Vil sjekke andre priser.
Ringt Tryg pga skadedyr. (jeg ha super hus og innboforsikring som jeg betale Tryg får) fikk beskjed at det var ikke dem som håndteret det, men norsk hussopp forsikring, men de skulle få de til og ringe meg... noen uker etterpå ringer jeg tilbake og de skulle ta tak i det... noen uke senere ringer jeg direkt til Norsk hussopp, og fikk beskjed at det var ikke de som håndterte det med rentokil. Men de skulle gi beskjed videre.... ingen ting skjer jeg ringer tilbake til Tryg....ingen ting skjer.. jeg ringer til rentokil selv... ingen ting skjer. Til slutt ringer jeg Anticimex, problem løst, men hva betale jeg skadedyr forsikring får.... Rentokil ringt meg etterpå og spurt om de skulle avtale et besøk siden jeg hadde ringt med et problem som de glemte litt... er nei takk
Mer useriøst forsikring selskap skal du lete lenge etter, de sender purringer i tid og utid samtidig som de legger ved "en regning som har blitt liggende" denne sender de purring på uten at vi har fått den tilsendt eller sett den tidligere. Dette har skjedd flere ganger, hver gang har vi vært i kontakt med Tryg som forteller oss at dette bare er noe som er blitt "liggende". Hver gang har vi spurt om vi har noe mer ubetalt etter at vi har betalt denne regningen, og hver gang er svaret nei. Etter å ha fortalt om mine erfaringer med Tryg til venner og bekjente så er jeg absolutt ikke alene om å ha disse erfaringene. Jeg har nå sagt mine forsikringer hos dere å kommer til å melde saken min inn til forsikringsskadenemnda om dere ikke fikser opp.
Fullstendig kaos, håpløs kundeservice og en vilje uten sidestykke til å kreve mer penger av deg. Gikk fra 300 kr i måneden til 800 på 3 måneder. Skulle virkelig ønske at det var mulig og gi 0/5 men 1/5 er så lavt det går, dessverre!
3 ganger så dyrt i Tryg som det var i Obos. Må komme meg vekk fra dette straks
Bra forsikring, men expensive. They can give better offer and les expensive.