Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservice - venter altfor lenge når vi ringer. De følger ikke opp spørsmål og bemerkninger vi har bedt om blir korrigert.
Jeg har udelt positive erfaringer med Tryg! Medarbeiderne har solid kunnskap, gir god info på en vennlig måte. Det har vært noen utfordringer underveis, f. eks. front mot front kollisjon! Ingen av iss to førere ble lastet, det var et sammentreff av mange uheldige omstendigheter! Luftambulanse til Ullevål, lagt i koma osv, slutt opphold med opptrening på Sunnås,- for å ta kort versjonen! Underveis hadd jeg en utrolig fin kommunikasjon med Trygs medarbeidere, både muntlig og skriftlig! I ettertid, da oppgjørets time var jeg spent, men alt gikk aldeles strøkent for seg. Alle forsikringer, både de som gjaldt meg og de som gjaldt var rakt på plass, sånn sett klager jeg ikke på Tryg!! Je er veldig i tvil om min lojalitet skal vike for å spare noen kroner, men vi får se! VH Arne T. S.
Er ikke fleksible nok ved enkle oppgjør - for mye dokumentasjonskrav / tungvint.
Har ikke hatt noe forsikringer saker enn nå, men helt klart billigst på markedet for min del.
ganske greit forsikringsselskap og kundeservice og alt sammen
God forsikring, god kundeservice, men trekker ned pga. ikke direkteoppgjør hos veterinær. Synd det ikke finnes en app som viser samlede forsikringer og gjør det enklere å sjekke forsikringene sine og vilkårene. Tungvint å logge på på nettet hele tiden.
Ingen konkrete erfaringer. Har hatt dem kun i en måned i forbindelse med bilkjøp