Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig misfornøyd med verdivurdering av bil i forbindelse med innløsing. Lite lydhør i forbindelse med verdivurderingen. Lite villig å betale nok at jeg kunne skaffe tilsvarende bil. Dette var skade som jeg ikke var skyld i. Men jeg er veldig fornøyd med hvor raskt beløpet ble utbetalt. Enkelt skadeoppgjør med elektronisk opplasting av dokumenter. Har vært kunde i veldig mange år, uten noen grunn til å klage på TRYG, men har heller ikke hatt behov for å bruke forsikringen i noe særlig omfang tidligere. Litt synd at dette skadeoppgjøret ødelegger inntrykket mitt, men jeg antar at kvaliteten på forsikringsselskap først viser seg den dagen du har hatt en skade.
Meget fornøyd. Fikk raskt oppgjør ved skade. Anbefales så absolutt
Meget kritikkverdig skadebehandling og oppgjør hvor det ikke ble gitt dekning for egeninnsats og at det var svært vanskelig å komme i kontakt med saksbehandler
Har ventet i over 1 mnd bare på å få svar på en liten sak som gjelder knust mobilskjerm. Kunderservice ber meg sende epost igjen og igjen. Drit lei.
Vi fikk en stor vannlekkasje i vårt nybygde hus da rørleggeren hadde gjort en feil. Tryg ble kontaktet og de var ansvarlig for å ordne skaden. Resultatet var et hus som hadde blitt kokt, med store ødeleggelser, og var mer skadet enn enn før de begynte, og vått fremdeles. Takst på nesten 1mill å tilbakeføre huset til samme stand som det var i før skadene, men Tryg svarer ikke og ser på saken som avsluttet. Anbefaler ingen å bli kunde her, man er dessverre ikke trygg med Tryg. Vi var altfor godtroende som stolte på de. Ikke skulle saken kostet Tryg noe heller, de skulle sende regress videre. Tryg må få bedre system på krav til kompetanse, bedre oppfølgingsplan, og være mindre kyniske. De har ødelagt over 3 år av livet vårt og vi er helt sjokket over at et stort og seriøst firma som Tryg har så dårlig kundebehandling. Vi er tross alt helt uskyldige i denne skaden og sitter igjen med et halvveis hus og store summer med regninger. Pluss alvorlige helseplager etter at soppen ikke ble sanert slik den skal.
Disse gutta er uærlige. de gjør alt de kan for å ikke betale ut det en har krav på. Tryg lagde større skade på våres hus en opprinnelig skade. dette på grunn av dårlige håndverkere som de har på laget sitt.
Ble lovet en fast pris i måneden, og den har bare steget og steget. Kontaktpersonen vi har der, svarer ikke på tlf når jeg prøver å kontakte for å få vite hvorfor de øker prisen hver måned.