Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt for mye rot med utsendte fakturaer. Og årsbeløpet blir dyrere enn hva de sier.
Tryg kjører på filosofien at kunden er skyldig i uregelmessigheter inntil det motsatte er bevist. Problemet for Tryg er at det går bare en gang, så innser kunden at han faktisk kan kreve å bli behandlet med hjelpsomhet og støtte når han faktisk trenger det; og vipps enda en kunde er borte for alltid. Lærte på mine økonomistudier at renome er av større betydning enn noe annet. Brent barn skyr ilden. Farvel Tryg - føler meg allerede tryggere.
Elendig kundeservice og lang behandlingstid., umulig å få tak i kundebehandler.
Curious about price of insurance compare to other insurance companies.
Når man kommer ut for en skadesak, er de ikke behjelpelige og holder ikke hva de lover. Man blir sendt i øst og vest, og må ta flere telefoner til ulike avdelinger når man skal ha en sak løst. Når man endelig kommer fram til riktig avdeling, bes man om å sende en mail. Det loves ut (muntlig) erstatning- og kompensasjonssummer som til syvende og sist viser seg å være feil.
Ukontrollert fakturalevering. Du må være veldig klar over at du ikke betaler to ganger.
Useriøst selskap... Snor seg unna og synser egen mening som gavner seg og sitt. Styr unna.