Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gikk fra Codan til Trygg for 2 år siden. Fikk et godt tilbud fra Trygg. Ble sagt at det ikke skulle øke mer enn normalt de neste årene. Men dette stemmer ikke helt. Jeg tenket at jeg fikk en lav inngang for å bytte selskap. Dette som ble avvist som grunn. Jeg bytter nå selskap fordi dette er litt skuffende.
Vanskelig å få kontakt Tar lang tid å få svar Mye minus i vilkårene Veldig dyrt
God kundebehandling, ryddig og oversiktlig og lett å komme i kontakt med rådgiver.
Takes incredibly long time to reply, the consultants almost never know how to resolve a case, so you are stuck forever bouncing between Tryg and another side's insurance. When it comes to travel insurance - whenever you have a luggage delay, they will take a month to reply and say "no" to refund your delayed spent money (my partner's insurance refunded the money spent even though the bag was on my name). I can't imagine getting into some serious problem and Tryg covering it, they will try their best to get out of it. Not worth the money
Jeg har i to perioder vært kunde hos Tryg forsikring, og begge ganger opplevd at dette er et firma som verken er gode på kundebehandling, pris eller skadeoppgjør. Anbefaler alle jeg kjenner om å finne seg et annet selskap! Jeg har ventet timesvis i kø, og på at noen skulle ringe tilbake, sendt inn meldinger uten å få svar, brukt chattetjeneste som henger seg opp, saker har blitt trenert og prisendringer kommer uten forvarsel. Styr unna!
Hurtig og profesjonell hjelp ved henvendelse og skade
Forsikring har trenert skaden vår i 14 mnd, for deretter å til slutt gi en symbolsk erstatning. Vi har hatt topp/pluss i alle år. Denne forsikringen virker ikke når du først trenger den. Anbefales IKKE!!