Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke hatt behov for og benytte meg av forsikringen enda, men når jeg byttet til de fikk jeg et godt tilbud, men nå har ting forandret seg med tanke på jobb og bo situasjon så på tide og ta en ny runde på alt av forsikringer for å se om det er noe mer og hente :-)
Priser er jo billig, men om det skjer noe og du må melde skader o.l, dei har gjort det så vanskelig og komplisert at mange bare gir opp når det gjelder småskader. Det også tar lenge tid før man får hjelp/penger. Jeg hadde skadesak som ein del gikk til husforsikring (Vardia) Og resten innboforsikring (kollektiv LO innbo fra Sparebanken 1). Vardia har ikke gjort ei dritt innen to uker. Etter to uker venting fikk jeg e-mail "trenger mer dokumenter, fakturer, osv. " og det har tatt to uker. Med innbo forsikring jeg ringte til forsikringsselskap sparebanken 1, snakket 8 minuter, og etter jeg sluttet hadde jeg fått alt hjelp som jeg trengte og i tillegg det var penger klar for overføring til min konto. Vardia hjemmesider er også dårlige. Man kan ikke gjøre dritt i "Min side". Eneste man kan gjøre er oppdatere adresse og kjøpe mer forsikringer og se faktura. Man kan ikke endre/slutte avtaler, se dokumenter osv. Skade melding må du laste ned, skrive ut og skriv med hand. Du kan ikke laste ned og fylle det med datamaskin. Då må det sendes videre med e-post. Lesson learned. Jeg vil aldri igjen prøve å spare noe få hundrelapper med kostnad av kundeservice.
Reiseforsikring til fornuftig pris. Samme gjelder bolig og bil. Har hatt en del mail med saksbehandlere vedr. Forsikring, og fått hurtig og grei tilbakemelding. Ingen ting å klage på.
God personalservice, rask behandling, men litt for dyrt forsikring i forhold andre.
Lett å bli kunde, bra priser - til å begynne med. Så etter litt justeringer, der de på telefon sa at dette vil ikke påvirke prisen, var prisen plutselig over doblet. På tross av månedlig innbetaling kom det plutselig krav med tilbakevirkende kraft i 4 måneder. Dermed gikk forsikringen fra konkurransedyktig til svært overpriset. De var ikke interessert i å høre noe om telefonsamtaler som de angivelig tar opp for min trygghet der helt andre forhold ble lovet. Ingen vilje til å imøtekomme på noen punkter, det vil si de lover å se på det men det eneste som dukker opp er ny purring. Det ble selvsagt bytte av selskap så fort det ble trøbbel men nå noen måneder senere ser det ut som jeg ikke har noe valg annet enn å betale mye mer enn avtalt.... ALDRI igjen! Får du bra tilbud herfra så finn et annet er mitt råd.
Må være det mest useriøse forsikrings selskapet i Norge. En liten vannskade tok ett år å få løsning på, og jeg måtte bare godta det som ble gitt, selv om tilbud fra håndtverkere var neste på dobbel kostnad som selskapet hadde kalkylert med. Vanvittig vanskelig å få tilbakemeldinger, og virket som om att de trudde jeg var kriminell når jeg snakket med saksbehandler. Har hatt forsikring i over 20 år, og har hatt 3 små skader på alle disse årene. Kan ikke tenke meg att noen er fornøyd med Useriøse Vardia! Tilbakemelding til forsikringstakere må jo bli mye bedre. Det skal ikke være nødvendig å krangle med forsikringen sin.