Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sendt dem en epost for 3 dager siden, automelding tilbake om at det er stor pågang og henvendelse blir besvart så snart de har anledning.. Men 😕😠 3 virkedager gått nå, så dette er ikke bra nok kundeservice.. får prøve å ringe dem ...snart
Får gebyr for noen dager for seint innbetalt faktura oppå faktura som er betalt til rett tid, istedenfor og sende egen faktura på den som var betalt forseint uten forklaring
Har hatt vardia i mange år. Har aldri gjort bruk av forsikringen, kun betalt inn. Når det nå har oppstått en skade er de TOTALT fraværende. Jeg som kunde blir TOTALT neglisjert. Har purret mange ganger, både pr epost og telefon. Blir møtt av veldig hyggelig og forståelsesfulle personer, men det skjer ikke noe. Føler meg usynlig og ikke respektert som kunde.
Var kunde i Storebrand før, men ble oppringt av dems ivrige selger og fikk et bra tilbud som var 2-3000kr rimligere for medlemer av USBL som Storebrand ikke kunne matche. Var kunde siden 2016 og om de ikke hadde økt premien 20% igjen hadde jeg nok fortsatt hos dem. De ganger jeg hadde kontakt med kundesenter var helt greit (sist var det med en hyggelig kar fra Porsgrunn da det fortsatt het "Forsikringer for medlemmer") Eneste skade jeg hadde var steinslag med rutebytte, og da måtte jeg betale 2000kr i egenandel. Noen forsikringer (f.eks IF) gir det gratis om du har vært kunde lengere. Nå var det en dørselger/agent for NEMI som kom med et bra tilbud. Bil og MC var nesten samme pris men huset ble noen 1000-lapper billigere. Hvor bra en forsikring er vet man først når man virkelig trenger dem. Dermed har ikke jeg mye å si om Vardia. Men Insr som er/eier Vardia har kjøpt opp Nemi, dermed er jeg vel under samme tak