Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Frekke og talentløse kundebehandlere. Økt prisen på premiene med 65 % Da jeg ba om et svar: det har blitt dyrere da vettu.
Vardias saksbehandlere viser total mangel på vilje (og evne) til å rett opp i det som burde være et enkelt digitalt problem, som i mitt tilfelle gjorde at jeg ikke fikk tilgang til min egen online kundeprofil ("min side") På Vardias egne nettportal. Det ble henvist til at årsaken var at jeg var registrert i med to kontoer i deres systemer, hvor på ingen kunne slettes. Veldig merkelig syns nå jeg. Enda værre er det at Vardias kundeservice tydeligvis syntes det var helt okey at jeg da valgte si opp kundeforholdet, heller enn at de gjorde en effort i å fikse problemet. Ikke rart selskapet sliter med underskudd og dårlige tider.
Fikk et godt pristilbud i fjor, i år økte de prisen med 22%. Har ikke hatt noen skader, så det vet jeg ikke. Det er i grunnen bare den store prisøkning jeg erfaring med.