Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vardias saksbehandlere viser total mangel på vilje (og evne) til å rett opp i det som burde være et enkelt digitalt problem, som i mitt tilfelle gjorde at jeg ikke fikk tilgang til min egen online kundeprofil ("min side") På Vardias egne nettportal. Det ble henvist til at årsaken var at jeg var registrert i med to kontoer i deres systemer, hvor på ingen kunne slettes. Veldig merkelig syns nå jeg. Enda værre er det at Vardias kundeservice tydeligvis syntes det var helt okey at jeg da valgte si opp kundeforholdet, heller enn at de gjorde en effort i å fikse problemet. Ikke rart selskapet sliter med underskudd og dårlige tider.
Fikk et godt pristilbud i fjor, i år økte de prisen med 22%. Har ikke hatt noen skader, så det vet jeg ikke. Det er i grunnen bare den store prisøkning jeg erfaring med.
Er fornøyd med selskapet, men har ikke hatt skader. Bytter etter 2 år på grunn av prisendring på 20%. Skylder på økte byggekostnader og svak krone mot Euro og Dollar. Kronen har i realiteten styrket seg mot nevnte valuta siste år. Bytter selskap umiddelbart.