WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er kjempefornøyd som kunde, lave priser og god service. Fantastisk på skdeoppgjør.
God kundeservice som svarer alltid. I tillegg til gode priser!
De gangene jeg har måttet bruke forsikringen eller noe jeg lurer på, sender jeg mail og får svar inne meget kort tid. Får alltid gode tilbud og meget god oppfølging. Virker som de strekker seg ganske langt for å tilfredsstille kundene sine. Anbefales på det sterkeste
Jeg vil på det sterkeste anbefale Watercircles forsikring til alle som søker en profesjonell, pålitelig og skreddersydd forsikringsleverandør. Takk for en flott tjeneste!
Svarer både på telefon og e-post med en gang dersom jeg har lurt på noe. Ingen ventetid og med bra personlig oppfølging. Anbefales!
selger nektet omtrent totalt på at selskapet hadde noen gang gjort dårlig jobb, med tanke på omtale skrevet av kunders erfaring, (noe positivt og mye negativt som alle forsikrings selskaper) prisen er omtrent lik den jeg har i dag så jeg ønsket ikke å bytte, men selger tar ikke NEI får NEI og blei merkbart frekk i tonen og grinete, da var det bare å avslutte samtalen så fort som mulig. og jeg kommer ALDRI til å bli kunde der pga den holdninga. er jo kunder di lever av så litt selvkritikk er lov å ta og for eks svare med: vi prøver så godt vi kan å gjøre alle kunder fornøyde men det lar seg ikke gjøre, ikke svare frekt at andre selskap gjør også dårlig jobb!! er selvsagt mere til samtalen men dette er inntrykket jeg sitter igjen med etter samtale.
Hei ! Har vært kunde og anbefalt andre til dette forsikring selskapet, WaterCircles dette anger jeg på :( Har et hus som jeg oppdaget skade på i 2022, søkte om hjelp til skaden fra selskapet, som jeg har vært god kunde hos, jeg hadde stor tro på dette selskapet ettersom kunderådgiveren ga masse gode lovord, kunne bare ringe døgnet rundt og var det noe så kunne bare ta kontakt. Hun har aldri tatt tlf. Hele tiden satt tlf over til andre rådgivere som ikke kjenner til saken. Jeg fikk dsv. ikke dekket saken min, for de påstod saken var for gammel, den var fra 2022, sommeren. Jeg har betalt for god husforsikring, og nå tenker jeg at jeg ikke tørr være i dette selskapet lenger, for hele tiden finner de en paragraff som gjør at de slipper ut med forsikring. Jeg fikk en hel A4 side med paragrafer som sa at skaden min var for gammel. Den var et halvt år. Nå bytter jeg forsikring selskap til noen jeg mer kan stole på. Hilsen skuffet kunde