Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde telia i forkant av chili. Byttet da de skulle ha lik dekning det telia har. Skuffet da det ikke stemmer, men dog bedre enn telenor.
Hei! Leit å høre at du opplever problemer hos oss. Vi bruker Telias fulle dekning, det er ingen begrensinger hos oss i forhold til dem. Du kan sjekke ut vårt dekningskart for å finne ut mer om dekningen i ditt område: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/. Dekningskartet er kun veiledende og vil ikke være en garanti for at det er dekning. Dekningskartet gir likevel en indikasjon på hvor det er sannsynlig at man kan ringe og surfe. Dersom det ser greit ut på dekningskartet så kan en sjekke at innstillingene på telefonen er korrekt, vi har en veiledning for dette på vår hjemmeside. En kan også forsøke å plassere SIM-kortet sin i en annen telefon for å undersøke om det er noe galt med SIM-kortet eller selve telefonen. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 91502445 eller e-post [email protected] slik at vi kan hjelpe deg :) Hilsen oss i Chilimobil
Det er som med lyd og lys. Hvis du ikke legger merke til noe negativt, så er det positivt.
Veldig fornøyd med chilimobil, lave priser og god kundeservice.
Enkelt og ingen tid går til spille. Billigste for oss som ikke bruker tlf til å laste ned større filer.
Fart nok for meg - selv med redusert båndbredde for jeg kan streame TV.
Utrolig praktisk hyttebredbånd, og alt man kan forlange av mobilabbo til de beste prisene! Veldig oversiktlig app også!
Dårlig med signaler, brudd i samtaler og får heller ikke brukt mobildataen overalt.
Hei, Eirin! Beklager at du opplever problemer hos oss. Vi bruker Telias dekning. En kan sjekke ut vårt dekningskart for å finne ut mer om dekningen i sitt område: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/. Dekningskartet er kun veiledende og vil ikke være en garanti for at det er dekning. Dekningskartet gir likevel en indikasjon på hvor det er sannsynlig at man kan ringe og surfe. Dersom det ser greit ut på dekningskartet så kan en sjekke at innstillingene på telefonen er korrekt, vi har en veiledning for dette på vår hjemmeside. En kan også forsøke å plassere SIM-kortet sin i en annen telefon for å undersøke om det er noe galt med SIM-kortet eller selve telefonen. Det er bare til å ta kontakt dersom dekningskartet ser greit ut og du ønsker å gi oss et nytt forsøk :) Hilsen oss i Chilimobil