Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har ikke opplevd noe negativt ennå etter 3 måneds bruk. Herlig med fri data. Man klarer nesten ikke å bruke opp mer enn 100 gb. tross for veldig mye Youtube video titting. Hvis ikke de ødelegger denne abonement som driver med tetthering og datadeling. Sund at enkelte er ikke fornøyd med den de får. Eg skjønner Chillimobil sin frustrasjon når enkelte drittsekker laster ned 1000 gb data på 3 dager. Det abonementet er ikke ment for sånne virksomhet.
Veldig dårlig dekning. Greit nok at det er fri data, men samtaler går av og til ikke igjennom og hastigheten på dataen er veldig dårlig.
Kundeservice svarer ikke fort. Mangler støtte for wifi tale og 4G tale. Bra at de lanserte et fri data abonnement. Ikke noe problemer ellers.
Dårlig appløsning med forbruk etc. Trekker veldig ned. Ellers stabilt og bra.
Jeg fikk nytt sim kort fra dem, men pin koden virket ikke, jeg måtte bruke mitt gamle pin kode fra forrige mobil selskap. Jeg bestilte FRI DATA 1000GB, men står fremdeles på min gamle bruker. Enten gjør jeg noe feil, eller så er dette bare styr og rot.
Den første giroen kom ikke i posten som da endte i inkasso. Forsøkte å ringe kundeservice et x- antall ganger uten å lykkes. Ventetiden var på minst 50 minutter. Ble heller ikke oppringt selv om de påstår at de har en slik funksjon. Svarte ikke på mail før en uke etter...
Begynte lovende, men etter hvert (1år) viste det seg at kundeservice ikke tar kundene sine så alvorlig med at de stenger av telefon-support midt på dagtid. Telefonsupport bruker jeg ikke så ofte, men når jeg først trengte hjelp til noe som var viktig, da ble jeg møtt av en telefonsvarer som opplyste om at det var stor pågang og at jeg måtte prøve igjen senere (kl 14:00 tirsdag). "ha en fin dag", linje avbrutt. Om du ikke trenger support så er det vel et rimelig valg.. Kvalitet på mobildata er en annen historie. Kort, dårligste jeg har hatt.