Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Aktiverte sim den 28jul brukte 0,6g fram til 1aug. Fikk en regning på 621,24 til 15aug byttet med en gang til happy byte. Fraråder på det sterkeste☹️
Hei, Adil! Beklager så mye for at du har en dårlig opplevelse her! Vårt dyreste abonnement koster ikke mer enn 398 kr i måneden, så her må det være noe annet som gjør at fakturaen er høyere enn månedsprisen. Kontakt gjerne vårt kundesenter slik at vi får sett på saken. Vi ønsker at det alltid skal være så billig som mulig å bruke våre mobilabonnement. Hvis det er noe på fakturaen som du ikke kjenner igjen, er det viktig for oss at du får oversikt over dette med en gang. Med vennlig hilsen oss i Chilimobil
Dårlig kundeservice. Svarer ikke på epost, når en etter laaang telefonkø får kontakt og gjør en avtale om fakturabetaling, registreres ikke dette og de sperrer telefonen din. Som umuliggjør både nettbank og å ringe det oppgitte nummeret, for å oppklare misforståelsen. Svært frustrerende. Skjønner hvor de sparer inn pengene, for å gi lavere pris på abbonement.
Hei, Marianne! Beklager så mye for at du har hatt en dårlig opplevelse her! Det ble dessverre litt forsinkelser på henvendelsene våre grunnet ferieavvikling i sommer. 55 dager etter utsendelse av opprinnelig faktura, vil utgående trafikk og data sperres på mobilabonnementet. Dette er i henhold til offentlige regler gitt av Nkom. Dersom det var en feil på fakturaen så kan du kontakte vårt kundesenter slik at vi kan undersøke dette nærmere og eventuelt rette opp i feilen :) Hilsen oss i Chilimobil
Etter mye ustabilt nett ser jeg meg nødt til å gi opp chili. Har ikke fått svar etter mange tlf. samtaler der de lover å se på saken.Har sendt inn skjermbilder i hopetal når dekning har vært lik 0.Det virker som ett firma som ikke vet hva det er de selger,huff huff styr unna.
Hei, Knut! Beklager at dekningen har vært dårlig for deg. Det kan være flere grunner til at nettet ikke har fungert, som feil på en sender, en kabelfeil, feile innstillinger på telefonen eller en skade på SIM-kortet. At du ikke har fått svar på dine henvendelser, at ingen har gjennomgått dette med deg og at du ikke har fått den hjelpen du trenger, er ikke bra. Slik skal det ikke være! Vi vil ta saken videre internt slik at dette ikke skjer igjen. Beklager så mye! Hilsen oss i Chilimobil
Supert abonnement, billig, god dekning. Veldig fornøyd!!!
Hei, Stine! Utrolig koselig å høre at du er fornøyd med vårt abonnement. Det er bare til å ta kontakt dersom det er noe du lurer på :) Hilsen oss i Chilimobil
Dårlig dekning. Byttet den 4. dagen i måneden og måtte allikevel betale for hele måneden. Useriøst.
Hei, Adrian! Beklager så mye for at dekningen ikke fungerte for deg. Det kan være ulike grunner til at dekningen ikke fungerte, som en kabelfeil, feil på en sender, feile innstillinger på telefonen eller en skade på SIM-kortet. Vi har en feilsøkingsprosess som vi går gjennom med kunder som opplever dette, som kan hjelpe deg å finne ut hvor problemet ligger. I likhet med de andre mobilselskapene i Norge så fakturer vi dessverre ut den påbegynte måneden som abonnementet avsluttes i. Når du har hatt problemer slik du forklarer så skulle du selvfølgelig ikke betalt for dette. Dersom du har lyst til å gi oss en sjanse til så vil vi gjerne prøve å finne ut hva som har forårsaket problemet for deg. Vi ønsker å gi deg kompensasjon for tiden du har vært uten dekning og det du har betalt for mye. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter og legg ved denne henvendelsen :) Håper du får en strålende dag! Hilsen Therese fra Chilimobil
Bytta fra Telia til Chili pga GB, men opplever at dekningen er en del dårligere hos Chili. Hvis du bor i Oslo og klarer deg uten kundeservice bør du gå for det. (De svarer ikke på kundeservice)
Hei, Sebastian! Dette må vi finne ut av. Vi har akkurat den samme dekningen som Telia-kunder har, det er ingen forskjell, så her må vi få undersøkt nærmere. Det kan være ulike grunner til at dekningen ikke fungerer, som en kabelfeil, feil på en sender, feile innstillinger på telefonen eller en skade på SIM-kortet. Vi har en feilsøkingsprosess som vi går gjennom med kunder som opplever dette, som kan hjelpe deg å finne ut hvor problemet ligger. Kundesenteret er dessverre ikke åpent i helger, beklager så mye for det! Våre åpningstider er 09.00-17.00 fra mandag til fredag. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på tlf 91502445 eller sendt oss en e-post til [email protected], så hjelper vi det gjerne! :) Hilsen oss i Chilimobil
Byttet fra Telia. Chili bruker Telia sitt nett. Men på hjemstedet og på jobben hadde 10 % av netthastigheten av det jeg hadde hos Telia. Ringte kundeservice men ga opp flere ganger. Over 1 time venting. Eposter svarer dem ikke på. Omsider fikk jeg kontakt på telefonen. Fikk et frekt svar at jeg fikk kontakte Telia som eier nettet og be dem bygge ut til 5G i mitt område. Brukte angreretten og bytter selskap. Desuten fakturerer dem på forskudd. Og bruk som ikke er inkludert i etterkant, så det strømmer på med regninger og alle blir belastet med 70 i avgift.
Hei! Dette var veldig merkelig siden vi har tilgang på akkurat den samme dekningen som Telia selv har. Beklager at du ikke har fått svar på e-post og at du fikk et slikt svar på telefonen, slik skal det ikke være! Dette vil vi ta videre internt. Det kan være flere grunner til at du opplever dårlig signal som for eksempel en kabelfeil i området, en skade på simkortet eller feile innstillinger på telefonen. Vi sender faktura i starten av måneden og den gjelder da ut den påbegynte måneden. Dersom en betaler fakturaen mer enn 14 dager etter forfall så vil det legges på et purregebyr, dette er på 35 kr, så de 70 kr omhandler nok noe annet. Du burde jo selvfølgelig ikke blitt fakturert for noe som ikke har fungert så her må jeg bare beklage igjen. Dersom du ønsker å gi oss en ny sjanse så kan du vise til denne saken slik at vi kan undersøke problemene nærmere og gi deg kompensasjon for feilen. Kontakt oss gjerne på tlf 91502445 eller på e-post: [email protected] dersom du skulle ønske det :) Hilsen oss i Chilimobil