Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mitt nummer funker de har sperret uten å spørre meg.jeg kan ikke snakk med kundeservise via chat denne chatbotten gir til deg 3 valg en av de er å sende henveldelse men får ikke hjelp de svarer ikke på min henveldelse.jeg kan ikke ringe de kan ikke ringe og på chatt er ikke kundeservise
Hei Suzan, Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med vår kundeservice. Når et abonnement blir sperret så blir det alltid sendt en SMS med informasjon om hvorfor det blir sperret. Hvis du ikke mottok denne så er det selvfølgelig veldig beklagelig. Hvis du tar kontakt med oss via Chatbot så kommer du ikke i kontakt med kundebehandler, men det blir sendt inn en henvendelse til vår kundeservice. Kundebehandler vil da ta kontakt med deg på epost innen 1-3 dager. Vi svarer på alle henvendelser som kommer inn til oss. Beklager så mye for opplevelsen du har hatt her med oss. Hvis du kan ta kontakt med oss på telefon eller epost så kan vi få sett på saken sammen med deg slik at vi kan få oppklart dette. Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Utrolig gode priser, samtidlig som de har ververabatter. God og behjelpelig kundeservice.
Hei Eirik, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Det skal jeg melde videre til gjengen på kundesenteret, og det vet jeg at de kommer til å bli utrolig glad for å høre :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
nettopp i dag startet jeg et nytt abonnement hos chillimobil og de første jeg legger merke til at jeg ikke får 5g på Google bixsel 8 pro hva skall til for å få de til å funke 5g dette begynner dårlig syns jeg stjerne 1 fra meg til de får 5g å jeg må vente 1 måne for å si de opp
Hei, Det er ingen problem å få 5G på Google Pixel 8 Pro hos oss. Noen ganger kan det være at innstillinger fra den forrige operatøren henger igjen på telefonen etter et operatørbytte. Det er enkelt å sjekke opp i og fikse, og du kan enten se en guide til det her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/ eller kontakte vår kundeservice for hjelp. Vi er tilgjengelig her: [email protected] eller på tlf: 915 02 445. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Artig løsning med kompisrabatt ved verving. Aktivering av SIM-kort gikk problemfritt på en 6 år gammel smarttelefon. Slapp manuell konfigurering av mms/sms i etterkant, noe jeg har opplevd hos andre aktører. Appen og nettsiden er oversiktlig, enkel og stilren. De dekningshullene jeg har funnet med Chilimobil så langt, er de samme jeg har opplevd som abonnent hos andre aktører (Telenor, Talkmore, Ice og Happybytes)
Hei Lars, Så kjekt å høre at du er fornøyd og tusen takk for at du deler det med oss! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Ikke velg Chili. Dekningen er ikke bra og kundeservice et fremmedord. Virvar av priser
Hei Oddbjarne, Så leit å høre at du ikke er fornøyd! Vi leier nett av Telia og de har Norges beste 5G dekning. Dersom du opplever dårlig dekning høres det derfor ut som at det kan være noe feil. Om du fremdeles har problemer kan du ta kontakt med vår kundeservice, også hjelper vi deg med feilsøking. Vi er tilgjengelig her: [email protected] eller på tlf: 915 02 445. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Jeg bor vei siden av Hamar ca 6 km dette er stor by , der jeg har 2-3 piller av dekning , i Furnes ( hvor jeg bor nå) jeg har bare 1-2 pil av kobling , dette er helt ikke akseptable !!!
Hei Vitalii, Det er kjipt å høre at du har hatt en så dårlig opplevelse med ditt abonnement hos oss. Det kan være flere grunner til at du opplever problemer med dekningen. Når du hadde disse problemene, tok du kontakt med vår kundeservice eller sjekket dekningskartet om det var noe dekningsutfall? Vi hjelper deg selvfølgelig med å feilsøke på problemer du skulle ha med ditt abonnement hvis du tar kontakt med vår kundeservice. Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Gode og tilgjengelige tjenester samt service fra Chilimobil !!
Hei Per, Takk for tilbakemeldingen! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss. Ikke nøl med å ta kontakt med vår kundeservice om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice