Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mengde data hjelper lite når hastigheten er så lav som 20/10 midt i Oslo og Drammen
Har tidligere skrevet anmeldelse av Chilimobil hvor jeg ga 1 stjerne pga dårlig service, hvor de ikke svarte noen plass og fordi det tok evigheter før jeg fikk sim. Nå har jeg fått brukt det ca 1 måned og er fornøyd med selve abonnementet (Fri Data) her får man mye for pengene. Eneste jeg har å klage på er dekningen, ingen WiFi-tale og ubrukelig app som trekker ned ganske mye. Dårlig dekning skyldes min bosituasjon hvor det er tykke murvegger.
Fri data tilbudet virker veldig bra på papir, faktisk som det beste. Men når 4g nettet som oftest ikke er raskt nok til å sende en text på snapchat eller messenger, da begynner vi å gå over til skandaløst dårlig dekning. I samtaler klager folk av og til på kvalitet, og mistenker at det har å gjøre med Chili, da jeg ikke har hørt det i det hele tatt med telenor. 4g hastigheten må faktisk fikses, man skal kunne sende en Snap ei gang i blant. Har faktisk målt rundt 300 mbps ned èn gang, men stort sett måler jeg rundt 0.1-10 mbps. Ikke bra. I det hele tatt.
Jeg har ikke hatt noe problemer med chilli mobil fri data! Klarer ikke å bruke opp data kvoten. Surfer mye! Eneste som er dårlig er at dem ikke svarer på Mail, Facebook og vente tiden på tlf er lang. Ellers perfekt. Sendt Mail og melding på Facebook i slutten av mai, ikke fått noe svar enda.
Det hjelper lite med fri data når nettet er tregere enn et 14.4 modem på starten av 90-tallet! Latterlig! Når vi trodde det ikke var mulig å få tregere nett tok vi en ferie til Danmark. Det ble 1 uke uten mobilnett! Takk og farvel, tilbake til noe som faktisk fungerer!
Veldig bra. De svarer raskt og effektivt på mailer og er veldig imøtekommende .
Bestilte menst eg var på jobb på eit skip i nordsjøen, vart stående en dobbelt periode og sim var kommet når eg kom hjem 6 uker senere. Da hadde eg også fått 2 regninger fra dei. Ringdte og forklarte eg ikkje hadde aktivert enda og da fjernet dei regningene med engang. Tok ca 10 min og komme gjennom og 1 min og forklare hva hadde skjedd. Aktiverte Sim. 2 dager senere fikk eg melding om at eg var tom for kvote, ringdte til kundeservice, tok ca 12-13 min vente tid. Forklartare eg hadde fri data abbonomanget. Kundeservice beklagde og sa eg var sat på feil abbonomang og fikset det med en gang. Er egentlig ganske fornøyd. Alle gjør feil å sålenge de blir fikset uten noen store problemer så er eg fornøyd.