Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får faktura på epost Kjapt kontakt på kundeservice igjennom e-post God dekning der jeg bor God datadekning Finner ikke noe gæli med dette jeg da :)
Jeg skjønte ingenting av chili mobil. Etter 2 dager fikk melding..Du nærmer deg maks dataforbruk for ditt abonnement denne måneden. Hastigheten vil da sette ned til 64 kbit/s.Jeg har bestilt fri data.. Hvordan er det mulig. Det har ikke noe forklaring på.. På appen var det ikke mulig å se forbruke. Angrer veldig på at jeg har brukt tid til å gå over til chili mobil. Helt forkastelig.. Anbefaler ikke til noen.
Bestilte abonnementet Fri Data for 2 uker siden. Fikk mailer med Sumo abonnement og bekreftelse på bestilling av mobilabonnement direkte. Fikk sms 1 dag før portering til nytt simm. Da lå simmkortet i postkassa med pin og puk. Dette tok ca 7 dager å få. Porterte på varslet tidspunkt på minuttet og jeg satte inn nytt simm. La inn medfulgt pin på telefonen og voila. Dekning er identisk med den via Chess (nå Telia). Testet hastighet og den er lik om ikke bedre. Ønsket jo ikke denne Sumoshiten, så jeg sendte mail til Chilimobil i stad kl 14. Fikk svar kl 16 om at fornyelse av Sumo var stoppet. Har prøvd å dele wifi fra telefonen, for de som lurer på dette. Det fungerer helt utmerket. Har jobbet endel fra laptop via vpn og remote desktop. Ikke noe problem. Faktisk foretrekker jeg det fremfor bredbåndet hjemme, da det er minst dobbelt så raskt. Streaming av innhold er det tyngste og det som belaster nettet mest. Dette har gått smertefritt. Har også streamet via delt internett på telefon og det fungerer fint. Men varsko: ikke overdriv, da unormalt høyt forbruk kan bety sperret abonnement. Dette er ikke et bredbåndsabonnement. Personlig skulle jeg helst sett at de fjernet denne «regelen». Kan ikke si noe negativt så langt. Fikk til og med faktura med kun beløp tilsvarende antall dager igjen i inneværende måned. Bra! Og forfallsdato 20. er fint, da mange får lønn denne datoen. Skulle kanskje sett at Min Side ble bedre, men dette er jeg sikker på kommer etterhvert, når Chilimobil får tatt igjen pusten.
Fungerer akkurat som det skal! Har brukt abonnementet i ca 2 uker og har ingenting å utsette. Jeg sendte en e-post ang. adresse endring og fikk svar om at det var ordnet neste dag. Appen har hatt noen innlogging problemer, men etter en re-installering i går fungerer også denne bra.
Vet det kunne vært noe bedre kundeservice, men for slike som meg som ytterst sjeldent snakker med kundeservice er dette et topp abonnement.
Har nå fått testet det nye abonemanget hos chilli. Fungere kjempebra. Har hatt noen spørsmål når eg skiftet. Men fekk hjelp av hyggelig kundeveileder. Eg valgte abonemang med fri data. Er kjempefornøyd. Anbefaler denne mobil leverandør på det sterkeste.
Endelig har vi fri data i Norge. På tide at noen har tatt steget, håper så mange som mulig velger å slenge seg på for å støtte oppunder Chili! Telenor og Telia lever alt for godt med for liten konkurranse, tror Chili har fått tankene til å svirre hos de. Har selv flere venner og kjente som har byttet og alle er meget fornøyde! I august brukte jeg over 200gb data, for 399, det er en deal jeg fint kan leve med! Og jeg kunne brukt mer, om jeg ville, det er det beste. :) Dekningen kunne tidvis vært bedre føler jeg. Dog stort sett fornøyd. Kundeservice har jeg foreløpig ikke hatt behov for å benytte meg av.