Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt ok. Noe dårligere dekning i forhold til Telenor her ute på landet, men det går greit.
Hei, Vidar, Takk for din tilbakemelding! Fjordkraft Mobil bruker Telia sitt nett og de er stadig under utvikling. Telia kan gi 5gb til 9/10 av Norges befolkning. Så bra at du er delvis fornøyd :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Frank Fjordkraft Kundeservice
Mister dekningen hjemme. Får ofte opp "ingen tjenste"Dette er ikke akseptabelt! Vi betaler for en tjeneste vi faktisk ikke kan bruke
Hei Ståle! Takk for din tilbakemelding. Dette skal vi selvfølgelig få undersøkt. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så skal vi se nærmere på det :) Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft Mobil
Fungerer like godt som telenor. Jeg angrer ikke på at vi gikk over til dere.
Hei Sigmund! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre abonnement og kundeopplevelser, og er glad for at du er fornøyd med oss. Vennlig hilsen Juste, Fjordkraft Mobil
Jeg er kjempefornøyd både med tjenesten og prisen. Jeg trodde det nesten ikke. Det var nesten for godt til å være satt.
Hei Erna! Vi setter stor pris på din tilbakemelding, vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd. Om det skulle være noe i fremtiden ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter. Vennlig hilsen Tanja, Fjordkraft
Samme gode dekning som jeg har hatt tidligere og alt i orden med fakturering fra første betaling
Hei Trond H, Takk for din tilbakemelding. Ingenting er bedre enn å høre at du er fornøyd! Om det skulle være noe du lurer på, eller vi kan bistå med, så er det bare å ta kontakt med oss. Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Jeg føler meg lurt fordi jeg fikk betale ekstra for å ringe til mamma i sverige. Og jeg spurte om deg når jeg inngikk avtale og dere ga meg feil informasjon. Derfor har jeg bytt til noe annet nå.
Hei Marie, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du sitter igjen med en slik opplevelse. Dersom du ringer til norsk telefonnummer som befinner seg i Sverige skal det ikke påløpe noen kostnader, men om du ringer svensk telefonnummer vil det påløpe ekstra kostnader. Her er en oversikt over våre mobilpriser i utlandet: https://www.fjordkraft.no/mobilabonnement/mobilpriser/ Om dette ikke har blitt gitt tilstrekkelig informasjon om sitter vi pris på om du tar kontakt med oss, så vi kan se nærmere på saken din. Vårt telefonnummer er 55 52 67 00, åpningstid hverdager kl. 09-16. Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Meget god service og hjelp fra kundesenteret da vi trøblet med oppkobling av mobilt bredbånd på hytta 👍
Hei, Solveig! Takk for din tilbakemelding. Det var hyggelig å høre at du fikk god hjelp og og service fra vårt kundesenter. Ta gjerne kontakt med oss igjen om det skulle være noe mer. Vennlig hilsen Morten, Fjordkraft