Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Umulig å komme i kontakt med kundesenter. Når man etter en time eller to i telefonkø endelig får kontakt, blir man lovet at problemet skal være løst innen 10-15 minutter. Det skjer ikke - så er det nye timer i telefonkø for å få snakke med folk som tydeligvis ikke vet hva de snakker om! Etter å ha vært telenorkunde siden 1970, lot vi oss friste av rimelig mobilabonnement, men mere rot og inkompetanse har vi aldri vært ute for. Vi vil nok forlate Fjordkraft rimelig snart - også med et strømabonnement som er like gammelt som telenorabonnementet. Karakteren er så langt under 0 som mulig!!!
Jeg fikk en regning på 140 kroner for datatrafikk (utover det inkluderte den måneden) for en periode hvor jeg ikke hadde brukt data. Da jeg kontaktet kundeservice fikk jeg beskjed om at jeg hadde surfet masse, og da spesielt mellom klokken 20-22. På dette tidspunktet var jeg på en forestilling, og mobildata var avskrudd. Kundeservice skrev til meg som om jeg var en løgner/idiot: Etter flere forklaringer fra meg om at mobildata var skrudd AV, kom h*n med kommentarer som «noen har automatisk oppdatering av apper på mobildata, uten å være klar over det». Jeg endte opp med å måtte betale 140 kroner for noe jeg ikke hadde brukt, og byttet til en annen operatør. De har gode priser på mobilabonnement, men når de registrerer falske data og har elendig kundeservice hjelper dette lite. Vær obs om du har Fjordkraft og du skal bytte operatør: Du må betale for hele måneden selv om byttet skjer dag 1 i ny måned (så sørg for å få byttet sent i måneden).
Det meste er dårlig. prisen er ok. men jeg får ikke svar på mail, elendig av noen som vil ha kunder og skryter av at de er så billige og gode.. Anbefales IKKE. leter selv etter andre leverandører i dette øyeblikk. vil vekk herfra
Umulig å komme i kontakt med kundeservice. Svarer på Mail etter 24 timer. Hadde veldig bra dekningsforhold med Djuice men ville spare litt penger på abonnement. Nå har jeg veldig dårlig dekning. Sannsynligvis ikke Fjordkraft som er problemet siden de leier linje av Telenor. Fikk beskjed med Djuice når jeg sa opp abonnementet at jeg med Fjordkraft abonnement ikke ble prioritert. Og det viser seg å være riktig ! Har nå byttet til ny leverandør.
Dårlig service, dårlig på å oppdatere, har ikke nettside. Ekstremt dyrt dersom man bruker over inkl data.
Etter et halvt år med fjordkraft mobil har jeg kun positive erfaringer. Hadde Telenor tidligere og var fornøyd, dette gir det samme bare rimeligere.
Bare godord å fortelle. Har 3gb til 199,- som strømkunde, som for øvrig har prisgaranti på strømmen. Kjenner meg ikke igjen i det andre rapporterer om databruk. Jeg klarer aldri bruke opp mine 3gb, så har gjerne ofte mye mer i mnd rullet over fra forrige mnd. Helt topp! Enkle og greie nettsider.