Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er litt vansklig og bli en ny eier og endre mobilabonnement
Hei, Yvonne! Takk for din tilbakemelding Hos oss prioriterer vi kundeopplevelse og kunde tilfredshet høyt, så vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 23006100 om du ønsker videre bistand i denne saken. Vennlig hilsen Vetle, Fjordkraft
Jeg har et problem som jeg har vært i kontakt med dere allerede. Problemet er fortsatt uløst. Jeg kommer ikke inn på den delen av appen som omhandler forbruk/regninger. For å få opplysninger så må jeg gå via en annen søkemotor. Dette er noe irriterende og jeg burde få laget meg et passord med hjelp av min søkemotor.
Hei Harald, Takk for din tilbakemelding! Vi jobber fremdeles med å få alt på plass når det kommer til mobilabonnement i appen vår. I mellomtiden så kan du benytte deg av Min Side på www.fjordkraftmobil.no og om du trenger bistand til å få logget inn her så kan du ta kontakt med vår kundeservice så skal vi hjelpe deg. Vennlig hilsen Morten Fjordkraft
Enkel faktura, ingen uventede utgifter. god dekning og bra kundeservice med langr åpningstider. Appen er god
Hei Helene! Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi prioriterer app og brukeropplevelse høyt, så det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med vår løsning. Vennlig hilsen Helene, Fjordkraft
Etter bare 1 mnd.virker alt ok. Håper det fortsetter.
Hei Wenche Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss!:) Ha en fin dag:) Vennelig hilsen Malin, Fjordkraft
Har fått god pris, å alt som er avtalt stemmer. Så veldigt bra
Hei Ingar, Takk for din tilbakemelding. Kjekt å høre at du er fornøyd. Vennlig hilsen Tanja, Fjordkraft Mobil
Dårlig dekning på mange plasser i Nord Norge når det er Telia
Hei Inger! Takk for tilbakemeldingen. Så synd å høre at du opplever dårlig dekning. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter tlf. 23006100 (09-16), så kan vi se på saken. Vennlig hilsen Helene, Fjordkraft
Supert med strøm og mobilabonnement i samme app. Full kontroll !!
Hei May, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med at vi har samlet strøm og mobil i samme app! Vi jobber hele tiden med å forbedre appen vår og brukeropplevelsen, så vi setter pris på din tilbakemelding. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft