Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig rådgiving ( fikk anbefalt for lite data ognåtte kjøpe ekstra data so. Kostet unødvendig mye) og dårlig kvalitet ( ble deretter anbefalt fri data. Men streaming gir stopp og hakk). Å gå over til dere har kostet meg mye tid og penger og irritasjon.
Hei Egil S, Takk for din tilbakemelding! Veldig leit å høre om opplevelsen din, slik ønsker vi ikke at det skal være. Dersom du ønsker kan du ta kontakt med vårt kundesenter, så kan vi se på dette med deg. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Fikk et annet abbonement en det som var reklamert og det jeg bestilte…
Hei Monica, Takk for din tilbakemelding! Så leit å høre at du ikke fikk det du bestilte, slik skal det ikke være. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så hjelper vi deg gjerne. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Fornøyde med alt. Kan anbefale til andre å bruke dette mobilabonnementet.
Hei Goran V, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og anbefaler oss til andre. Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en riktig fin påske, Vennlig hilsen Line, Fjordkraftmobil
Alt fungerer perfekt. Alltid god dekning. Ingen problemer så langt.
Hei Tore, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter pris på å høre at du er fornøyd. Ønsker deg og dine en fin påske. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft mobil
Helt ok. Noe dårligere dekning i forhold til Telenor her ute på landet, men det går greit.
Hei, Vidar, Takk for din tilbakemelding! Fjordkraft Mobil bruker Telia sitt nett og de er stadig under utvikling. Telia kan gi 5gb til 9/10 av Norges befolkning. Så bra at du er delvis fornøyd :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Frank Fjordkraft Kundeservice
Mister dekningen hjemme. Får ofte opp "ingen tjenste"Dette er ikke akseptabelt! Vi betaler for en tjeneste vi faktisk ikke kan bruke
Hei Ståle! Takk for din tilbakemelding. Dette skal vi selvfølgelig få undersøkt. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så skal vi se nærmere på det :) Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft Mobil
Fungerer like godt som telenor. Jeg angrer ikke på at vi gikk over til dere.
Hei Sigmund! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre abonnement og kundeopplevelser, og er glad for at du er fornøyd med oss. Vennlig hilsen Juste, Fjordkraft Mobil