Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Pga feil som oppstår utenom åpningstid en fredag på kundeservice så er det umulig å få ordnet problemet før f.eks mandag. Det er for dumt når det skjer tekniske problemer. I tillegg har eg nesten ikke dekning hjemme. Får sms men vanskelig å ringe og motta samtaler. Her må Fjordkraft ta grep å få mer tilgjengelig kundeservice løsninger slik andre operatører har. Driver med kundeservice selv og vi bruker chatløsning ved krise.
Som Fjordkraft kunde betaler jeg kun 119 kr for et abonnement som ellers koster 199 kr. Og det er FULL Telenor dekning... Stort pluss 👍😁.
Har aldri opplevd å bli tom for mobildata. Her var det tomt etter 14 dager. Kjøpte tilleggspakke men har også fått ekstra fakturabeløp før data var oppbrukt. Har byttet leverandør etter en måned.
Jeg har ikke mottatt simkort fra Fjordkraft - og er uten mobiltelefon i dag. Jeg har sendt angrerett skjema til Fjordkraft innenfor fristen ettersom det er kun 1 uke siden jeg mottok tilbud via telefon om overgang til Fjordkraft. Vennligst sørg for at mitt mobilabonnement blir tilbakeført til min tidligere leverandør snarest. Jeg ønsker ikke å være abonnent hos Fjordkraft.
Å prisen er ikkje 199 pr mnd, men 119 som elkunde hjå Fjordkraft. 😁
Helt topp at man kan få redusert pris på mobilabonnementet når man er strømkunde hos Fjordkraft. Dette er absolutt det billigste mobilabonnementet jeg har funnet til mitt bruk. God dekning overalt!
Billig abonnement for strømkunder og god oversikt på min side.