Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg porterte til annen operatør 01.11.2022 - og Fjordkraft fakturerte meg for hele den måneden, selv om jeg bare var "kunde" i 3 timer. Hårreisende urimelig praksis. Kan ikke fatte at det er lovlig, all den tid abonnementet ble sagt opp i måneden før, idet nytt abonnement ble bestilt. Føles som et ran dette her.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Under vilkårene våre står følgende informasjon: "5. Avslutning/Heving/oppsigelse av avtalen a. Oppsigelse Kunden plikter å betale alle påløpte avgifter for tjenestene frem til avtalens utløp. Ved avslutning eller overføring av abonnement til annen operatør betaler Kunden full månedsavgift for inneværende måned, og påløpte samtalekostnader. Forskuddsbetalte avgifter vil ikke bli tilbakebetalt ved oppsigelse/overføring av abonnement. Man vil samtidig få fullt utbytte av inkludert forbruk og eventuell rabatt." Dette er vanlig praksis hos mange operatører og er en av grunnene til at vi anbefaler kundene våre at de bytter operatør før månedsskifter for å unngå faktura fra tidligere leverandør. Når det er en kort periode som en er kunde vil vi så langt det lar seg gjøre være behjelpelig med å finne en løsning sammen med kunde. Så anbefaler at en da tar kontakt med oss. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft mobil.
Lokketilbud fra telefonselgere, og sure kundebehandlere.. Høye priser og dårlig app.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du har hatt en slik opplevelse med oss. Ettersom vi ikke kan se saken din, så anbefales det at du ta kontakt så vi kan undersøke hva som har skjedd. Ønsker deg en god dag :)
Se over. Samt billigst i landet for 1 kb😜😇👍 Fantastisk kundeservice. Vennlige, hjelpsomme og kunnskapsrike medarbeidere.
Hei! Takk for din tilbakemelding og hyggelige ord :) Ønsker deg en god helg! :)
Værste mobilselskap noen sinne! Jeg er tydeligvis ikke den eneste som er blitt svindlet. Hadde abonnement til 39,- (pga.veldig lite bruk utenfor hjemmet), men endte da med å måtte betale 700-800,- pr. måned for absolutt ingenting. Kjøp av extra data fungerte heller ikke da jeg aldri fikk de dataene, men fikk iallefall betalt.. Er en befrielse å bli kvitt Fjordkraft. Så jeg anbefaler også, som mange andre, å styre langt unna. Det finnes så mange andre gode selskaper der ute.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se saken din her, anbefales det at du tar kontakt med oss så vi kan se igjennom hva du er fakturert for. Ha en god dag.
Dårlig dekning der jeg bor med Teilia likte dårlig at Fjordkraft mobil går over til Telia
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Har bare positivt å skrive om Fjordkraft mobil inntil sammenslåing med Telia. Da blir det et annet selskap som har Telenordekning i grisgrendte strøk.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at Fjordkraft mobil skal endre dekning fra Telenor til Telia. Telia at jobbet mye med å bygge ut dekningen sin de siste årene, blant annet har de fått så god dekning at Forsvaret, politiet og posten bruker dem. Det vil alltid være slik at noen steder er det bedre Telenor eller Telia dekning dersom en bor et sted hvor det feks bor mindre mengder mennesker. Ta gjerne kontakt med oss så kan vi undersøke med deg? Ha en god dag :)
Trenger to abodemanger Kona bruker ikke mobildata Jeg bruker 1GB.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss så kan vi ta en titt på en løsning for dere med mobilabonnement. Ha en god dag :)