Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig førnøyd med mobil abonnement od hyggelig kunde service
Hei Khaled, Takk for din henvendelse Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, vi setter veldig pris på positiv tilbakemelding Mvh Kamilla, Fjordkraft
Det var lett å bytte til fjordkraft abonnement. Ingen problem med dekningen heller
Hei Natalia! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre du er fornøyd! Det setter vi pris på :-) Vennlig hilsen Silje, Fjordkraft
Ingen merkbar forskjell fra Telenor, bortsett fra at beskyttelsen ikke er like god. Prisen er lavere.
Hei Gunnar, Takk for din henvendelse. Jeg er litt usikker på hva du tenker med beskyttelse, men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon nummer 55526700 så vi kan hjelpe deg. Med vennlig hilsen Kamilla, Fjordkraft
Dyrere en andre abonnementer utenfor auropa , trist .
Hei Anne K. Takk for din tilbakemelding. Vi har gratis bruk i EU og EØS, men det er egne priser for bruk utenom dette. Du er hjertelig velkommen til å kontakte vårt kundesenter på telefon nummer 23006100 dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Med vennlig hilsen Kamilla, Fjordkraft
Samme som før ikke noe endringer Fungerer greit for meg
Hei Karin! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at det fungerer bra for deg. Skulle det være noe i fremtiden må du ikke nøle med å ta kontakt med vårt kundesenter. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft mobil
Veldig fornøyd med tilbudet, resultatet, appen og dekningen.
Hei Sandra, Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høyra at du er fornøgd! Vennleg helsing Oddveig, Fjordkraft Mobil
Er til veldig tregt nett enkelte steder , hvor jeg ikke har hatt problemer før🫤
Hei Ingar S! Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager ulempen med det tregere nettet på noen steder der du vanligvis ikke har hatt problemer tidligere. Vi hos Fjordkraft mobil bruker Telias nett, og det kan hende at du er i et område der det oppstår forstyrrelser eller andre problemer for dette nettet. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på tjenestene våre, og vi setter pris på tilbakemeldingen din som bidrar til å identifisere områder der vi kan gjøre forbedringer. Hvis du trenger ytterligere hjelp eller har flere spørsmål, er du velkommen til å ta kontakt med oss når som helst. Vennlig hilsen Kevin, Fjordkraft