Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er til veldig tregt nett enkelte steder , hvor jeg ikke har hatt problemer før🫤
Hei Ingar S! Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager ulempen med det tregere nettet på noen steder der du vanligvis ikke har hatt problemer tidligere. Vi hos Fjordkraft mobil bruker Telias nett, og det kan hende at du er i et område der det oppstår forstyrrelser eller andre problemer for dette nettet. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på tjenestene våre, og vi setter pris på tilbakemeldingen din som bidrar til å identifisere områder der vi kan gjøre forbedringer. Hvis du trenger ytterligere hjelp eller har flere spørsmål, er du velkommen til å ta kontakt med oss når som helst. Vennlig hilsen Kevin, Fjordkraft
Fjordkraft mobil er billig og fakturaen er lett å forstå, kan anbefales
Hei, Sture! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd. Vi er opptatt av å gi alle våre kunder et godt tilbud og setter brukeropplevelse høyt. Vennlig hilsen Helene, Fjordkraft
Nästan inget att anmärka på. Dekkning og internet på gränsen runt Strömstad var lite undermålig men i utganspunkte ikke värre en vad en kan förvänta sig fra noen operatör. Ubegrensed hastighet er veldig veldig rask når den virker, ellers normalt ca 20Mbit men så bor jeg også i glesbygd.
Hei Nikke! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd med våre tjenester. Dersom du har flere spørsmål i fremtiden ta kontakt med vår kundeservice. Med vennlig hilsen Tanja, Fjordkraft Mobil
Goe dekkning og greie pris så langt og lett å kåma i kontakt mæ opratørane.
Hei Ernst E. Ø, Takk for din tilbakemelding! Så hyggelig at du tok deg tid til å skrive dette! Vi håper du fortsetter å være fornøyd med oss :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Første faktura var feil!!! Ikke bra! Måtte ringe dere. Dere har rettet det nå.
Hei, Egil Beklager at det ble feil på første faktura. Godt å høre at det ordnet seg i kontakt med kundeservice. Vennlig hilsen Per, Fjordkraft Mobil
Har bare hatt det en måned,må ha litt mer tid for å finne ut mer
Hei Ole! Takk for din tilbakemelding. Vi håper at opplevelsen din så langt er positiv, og ta gjerne kontakt med vår kundeservice om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vi er her for å hjelpe :) Vennlig hilsen, Karine Fjordkraft
Dårlig dekning. De burde sagt fra at de skulle bort fra Telenornettet. Tror vi ble kunder 2 mnd før der ble endret.
Hei, Hilde! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med dekningen hos oss. Hos oss får du full Telia-dekning. Vi varslet alle våre kunder ved migreringen fra Telenor til Telia sitt nett. Vennlig hilsen Josefine, Fjordkraft.