Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det kan virke som om Fjordkraft hjelper deg å bruke opp datamengden pr. mnd. Har aldri brukt så mye data før og regningene blir skyhøye! De har ikke sperre for barn og databruk heller. Det tok meg 11 dager å få svar fra kundeservice.
Styr unna, ingen stopp på datatrafikk, barn brukte data, glemte å koble til hjemme nett. Dyrt. Regningene er aldri det du forventer å få.
God kundeservice, lett å finne oversikt over forbruk, faktura osv. I tillegg får jeg som en kunde hos fjordkraft strøm en mye billigere pris for mobil abonnement :) Det som var litt forvirrende for meg i starten før jeg ble kunde hos fjordkraft er at hjemmesiden var ganske vanskelig å navigere gjennom, så jeg slet litt før jeg kunne gå over til dem. Tror det har vært noen endringer på akkurat det da, så er nok ikke et problem lenger. Det er basically den eneste negative erfaringen jeg har med fjordkraft. Anbefaler fjordkraft bare hvis du har strøm fra dem fra før, ellers blir det ganske dyrt syns jeg.
Ingen sperre for overforbruk på data!!! Dvs. har du barn som har Fjordkraft mobilabonnement så kan du plutselig få en saftig mobilregning!! Selv med foreldrekontroll er det ingen sperrer. Det gir deg bare beskjed om at barnet nærmer seg grensen. Sitter da barnet og streamer film/youtube, så går dataforbruket så fort at før du vet ordet av det så må man betale massevis ekstra. Ikke gi barna Fjordkraft mobilabonnement!!
Hadde Chess før, betalte 199kr for 2GB og brukte av og til meir data og betalte litt ekstra for det. Skifta til Fjordkraft 3 GB for 279kr og går alltid masse over, har betalt 500-600kr i mnd i det siste og det har aldri skjedd før. Føler meg lurt.
Har strøm fra Fjordkraft og ordnet så jeg fikk mobil fra dem, var billig mobilabonnement 3GB kr 199,- vis du er kunde på strøm greit det. Reiste på ferie og surfet på nett med mobil hadde da 6 GB på 3 timer var alt oppbrukt, fikk mld fra 1999 at jeg hadde passert 5GB og hadde at 1GB og at hastigheten ble satt ned til 128 kb/s. Sendte mail til dem fikk svar dagen etter at ikke dem kunne sjekk åffer GB hadde gått så fort, fikk da 1 GB fra dem som plaster på såret, men den 1GB var oppbrukt allerede, så jeg var like langt. Jeg byttet mobilselskap og byttet strøm leverandør med en gang, aldri mer Fjordkraft.
Fikk billig månedsabonnement så lenge jeg også kjøpte strøm fra dem. Noe dårlig dekning når jeg kjører rundt i bil og streamer fra mobilen, siden jeg ikke har DAB-radion i bilen.