Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hadde Chess før, betalte 199kr for 2GB og brukte av og til meir data og betalte litt ekstra for det. Skifta til Fjordkraft 3 GB for 279kr og går alltid masse over, har betalt 500-600kr i mnd i det siste og det har aldri skjedd før. Føler meg lurt.
Har strøm fra Fjordkraft og ordnet så jeg fikk mobil fra dem, var billig mobilabonnement 3GB kr 199,- vis du er kunde på strøm greit det. Reiste på ferie og surfet på nett med mobil hadde da 6 GB på 3 timer var alt oppbrukt, fikk mld fra 1999 at jeg hadde passert 5GB og hadde at 1GB og at hastigheten ble satt ned til 128 kb/s. Sendte mail til dem fikk svar dagen etter at ikke dem kunne sjekk åffer GB hadde gått så fort, fikk da 1 GB fra dem som plaster på såret, men den 1GB var oppbrukt allerede, så jeg var like langt. Jeg byttet mobilselskap og byttet strøm leverandør med en gang, aldri mer Fjordkraft.
Fikk billig månedsabonnement så lenge jeg også kjøpte strøm fra dem. Noe dårlig dekning når jeg kjører rundt i bil og streamer fra mobilen, siden jeg ikke har DAB-radion i bilen.
Spiser Gb ... dårlig service ... og regningene ble veldig mye dyrere enn lokketilbudet. Har samme erfaringer som de fleste her inne. Så takket for mg...og ble belønnet md en siste regning på nesten 400 kr pga overbruk. Da viste måleren til datteren 5.81 og hun hadde 5.8... Så den måleren er ikke reell...Andre reduserer bare farten når du går tom for data..mn ikke her!!! Anbefaler Telia.
De stenger abonnemanget hvis du glemmer betale en regning. Du maa betale faktura og naar de ser pengene er paa konto åpner de igjen. Dette er umulig når du er avhengig av bankid på mobil, altså forde de har stengt simkortet ditt for denne tjenesten etter forfall. Vi har alle abonnemang på samme faktura i huset våres, ergo stenger de all komunikasjon vi har med omverdenen. De er sein med oppdatering paa mobildata, varsler for seint, og du maa betale mer. NB. Jeg har aldrig hatt betalingsanmerkning i mitt liv, men er litt distre. Autogiro faar jeg bare til paa strømregningen som de ogsaa staar for. Det som er bra er at de ikke tar purregebyr.
Korleis dei gjer det, veit ikkje eg, men dei spiser opp mobildataen din på eit øyeblikk. Dei dumper prisen på abonnomang for å fakturere folk som bruker mer data enn de har. Eg og samboer bytta, 3GB og 5GB det gjekk 10 dager så hadde samboeren min brukt opp 5GB. Eg har aldri brukt stort meir enn 1GB men her brukte eg 2,5GB på 15 dager. Full telenordekning er det faktisk kun Telenor som har.
Umulig å komme i kontakt med kundesenter. Når man etter en time eller to i telefonkø endelig får kontakt, blir man lovet at problemet skal være løst innen 10-15 minutter. Det skjer ikke - så er det nye timer i telefonkø for å få snakke med folk som tydeligvis ikke vet hva de snakker om! Etter å ha vært telenorkunde siden 1970, lot vi oss friste av rimelig mobilabonnement, men mere rot og inkompetanse har vi aldri vært ute for. Vi vil nok forlate Fjordkraft rimelig snart - også med et strømabonnement som er like gammelt som telenorabonnementet. Karakteren er så langt under 0 som mulig!!!