Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kortet skulle startes opp jeg prøvde å komme i kontakt med dere om situasjon at ikke jeg hadde fått simkort til min telefon så derfor ba jeg om p ikke sette i gang telefon men det ble gjort det endte opp med uten telefon men klarte å få overført tilbake til der jeg egentlig hadde sluttet så de viste forståelse og god service
Hei, Turid! Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer kundeopplevelsen svært høyt hos oss så det er trist å høre at du hadde en slik opplevelse. Nå kan ikke vi se ditt kundeforhold du hadde hos oss men det er bare å ta kontakt på 23006100 om du ønsker å ta en prat med oss. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Flott kundeservice.fikk hjelp til det jeg trengte. Hyggelig kundebehandler.
Hei, Vigdis :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Du må bare ta kontakt om det skulle være noe annet. Vi hjelper deg gjerne :) Vennlig hilsen Marielle, Fjordkraft
Ikke fornøyd med at de gikk fra Telenor nett til Telia nett. Betydelig dårligere. Nå kom de også med det de kaller en oppdatering av mobilabonnementet mitt og avtalevilkårene. Det eneste jeg fant ut, var at de økte prisen. Sleip måte å fremlegge en prisøkning på, og rimelig kort varsel, så man må stresse for å finne en ny leverandør.
Hei Det er synd å høre at dekningen ble dårligere for deg, etter at vi flyttet over til Telia Nett. Prisen på 1GB abonnementet økte nå fra 119kr pr mnd til 129kr pr mnd. Vi har hatt samme pris på dette abonnementet i 7 år, og på grunn av økte kostnader ble vi nødt til å justere prisen opp. Det er fortsatt et veldig rimelig mobilabonnement. Ønsker deg en fin dag Vennlig hilsen Per Harald Kunderådgiver Fjordkraft Mobil
Fjordkraft selger datapakker når du trenger litt ekstra f.eks. på reise, men de gjelder bare i 30 dager. Deretter blir de nullet ut! Det er dårlig kundeservice. Du har jo kjøpt og betalt en vare! Hvordan kan de da «stjele» dine data. Det er jo umulig å beregne forbruket slik at du bruker opp en pakke innen 30 dager. Fjordkraft burde betale tilbake for ubrukt del av datapakke.
Hei Når du kjøper datapakke, så får du i utgangspunktet ikke eierskap over mobildataen. I teorien kjøper du en kvote for å bruke en viss mengde mobildata innlands eller utlands. Det samme gjelder hos alle andre mobiloperatører i Norge. Det står også informasjon om varigheten på datapakken når du bestiller det på min side. Håper det var oppklarende. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen Per Harald Kunderådgiver Fjordkraft Mobil
Jeg er veldig fornøyd og har vaert det siden jeg fikk min første abone for en stund sidenment
Hei, Lawrence! Tusen takk for hyggelig omtale. Godt å høre at du er fornøyd og skulle det være noe vi kan hjelpe til med i fremtiden er det bare å ta kontakt. Med vennlig hilsen Morten Fjordkraft Kundeservice
Har hatt mobilabo fra dere 3 månder og de virker bra,ikke noe problen hitil.
Hei Olav S, Takk for din tilbakemelding! Så kjekt å høre at du er fornøyd! Bare til å ta kontakt med kundesenteret vårt hvis det skulle være noe vi kan hjelpe deg med :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Har ikke hatt noen problemer så langt. Mobilnettet fungerer tilfredsstillende.
Hei, Sven! Takk for din tilbakemelding. Vi er veldig glade for å høre at din opplevelse med vårt mobilabonnement har vært bra og at du er fornøyd med oss! Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft