Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt noen problemer så langt. Mobilnettet fungerer tilfredsstillende.
Hei, Sven! Takk for din tilbakemelding. Vi er veldig glade for å høre at din opplevelse med vårt mobilabonnement har vært bra og at du er fornøyd med oss! Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Ble lovet 199kr men regningen ble 249 kr det ble jeg iretert over.
Hei Per G. L, Takk for at du tar kontakt med oss angående dette. Ta kontakt med oss, slik at vi kan undersøke dette nærmere for deg og finne ut hvorfor det ble en forskjell på 199 kr og 249 kr på regningen din. Vi er tilgjengelig på telefon 55 52 67 00, fra man-fre klokken 09.00 til 16.00. (utenom røde dager) Hilsen Jakob i Fjordkraft
Veldig dårlig start på flytting av abb til dere. Dagskortene var ikke satt opp klar til bruk og hjelpen jeg vill gått til skår 0.
Hei Peder! Takk for din tilbakemelding. Det var veldig kjedelig å høre, det ønsker vi gjerne å rette opp i! Vi hadde derfor satt pris på om du kontaktet oss på kundeservice: 55 52 67 00 da vi ikke kan se ditt kundeforhold med oss. Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Alt fungerer som det skal. Oversiktlig hjemmeside.
Hei Willy, Takk for din tilbakemelding! Veldig kjekt å høre at du er fornøyd :) Bare ta kontakt med oss hvis det skulle være noe du lurer på. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Hastighet på mobilt bredbånd på landsteds-adresse (anonymisert adresse) er for dårlig. Var bedre ett år siden, da og med Telia som nett-leverandør.
Hei Arild! Takk for din tilbakemelding. Det var leit å høre at dekningen ikke er optimal. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi se på det med deg. Vennlig hilsen Silje, Fjordkraft
Veldig bra bedre enn jeg trodde . Jeg har bare gode erfaringer med dette
Hei Harald, Takk for din henvendelse! Så kjekt å høre at du er fornøyd <3 Hvis det er noe vi kan hjelpe deg med er det bare til å ta kontakt med kundesenteret vårt! Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
Hyggelig og overbevisende selger. God hjelp og service når jeg skulle be om justering av prisen.
Hei Anne Takk for din tilbakemelding! Det er flott å høre at du følte deg godt ivaretatt og fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med oss. Vi setter stor pris på din forståelse og tillit. Kunde tilfredshet er vår høyeste prioritet, og vi er glade for å ha kunnet oppfylle dine forventninger. Vennlig hilsen Jakob, Fjordkraft