Gudbrandsdal Energi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er kun en ting som gjorde at jeg byttet: Manglende rollover! Når jeg kjøper og betaler for mer data litt sent i måneden får jeg svært liten glede av det. Man betaler mye for noe man ikke får utnyttet. Det som ikke er brukt slettes ved overgang til ny måned. Jeg opplever det som tyveri og har byttet til en annen leverandør
Hei Harald, Takk for din tilbakemelding. Det er data rollover på våre abonnement, men ikke rollover på kjøp av ekstra mobildata. Med vennlig hilsen Karianne Birkelund, driftsansvarlig mobil
Har hatt GE ei stund nå på mobil svært fornøyd ikke hatt noe form for problem, dekning er det samme som andre. Har og kontroll på data bruk på GE appen som eg har både til strøm og mobilen. 👏👏
Hei Bjarne, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Karianne Birkelund, driftsansvarlig mobil
bra mobilselskap men vurdere bytte senere vist jeg er ikke så forynød så, blir sikkert NoergesEngergi å prøve dem vist ikke bra så kanjse jeg vurdere bytte til Gudbrandsdal Energi Mobil ingen, ser ut feilene blir fixa men får se
Helt grei oppstart og alt funkere men syns dekningen er ikke så godt men tiden Vise seg, ellers bytte jeg mobilselskap vist forsette sånn dårling dekning, ellers er jeg fornøyd med ge mobil inntilvidre, jeg velge forbli kunde her, siden ge mobil er bra og bra kundeservice å 😁👌
Vi kjøper også strømmen fra GE og betaler da 119 kr per måned for 1Gb.
Min kone og jeg har begge vært kunde siden 2017. Vi har feriebolig i Thailand, og familie i USA. Med Verdensborger-abonnement passer det utmerket for oss, da vi hvert år reiser mye til overnevnte land, og ringeminutter er også inkl. der i tillegg til EU/EØS. Har kun hatt kontakt med GE Mobil noen få ganger for å oppklare sms-meldinger ved ankomst USA, ( bekrefte mld., hvis ikke stoppes all data, etc. ), men dette ordnet seg enkelt av hyggelig kundeservice. Vi fortsetter det gode kundeforholdet. -Anbefales.
Håpløst å få kontakt med kundesenteret, dette er andre gangen vi har hatt problem med mobilabbonementet.. samme problem som sist,