Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Markedsføringen er / var villedende i og med at det ble poengtert at det var 30GB tilgjengelig pr måned, uten å utheve at det begrenset seg til 1GB pr dag og etter det må det kjøpes pakker på 1 GB til 19 kroner pr stk. Hvis ikke blir du i realiteten stengt ute slik jeg ble ganske tidlig på ettermiddagen og tapte to styremøter og en masse med eposter. Det var ikke mulig å logge inn for å kjøpe ekstra pakke for alt gikk i time out. Jeg hadde en Windows oppdatering tidligere den dagen og gikk da i 1GB taket. Det er helt feil å markedsføre 30GB pr måned når det er 1 GB pr dag som teller. Dette abonnementet er dyrere for meg med kun en ekstra pakke i måneden, sammenlignet med det abonnementet jeg hadde før. Kundeservice er også helt elendig, ingen telefon, chatte via Messanger, dette er ikke seriøst og gjennomtenkt. Her er det noen som har tenkt å tjene raske penger. Jeg bytter abonnement hvis jeg må kjøpe flere ekstrapakker. ABK
Det du skriver stemmer jo slett ikke. - Det kommer klart frem på abonnementet Mye Data at man får 1GB per dag. Aktiver du "auto-data" får du inntil 4 GB ekstra til kun 19,- per GB. - Både før og når man blir kunde hos oss er vi veldig klare på at vi benytter chat og epost. Det får vi strålende tilbakemeldinger på da vi kan svare våre kunder svært raskt. - Skal vi kunne tilby de beste prisene må vi også være kostnadseffektive. Det har veldig lite med "raske penger" å gjøre. Jeg syntes det er flott at kunder kan gi både ros og ris men det er fint om man forsøker å holde en noe mer saklig tone en det du evner her. Thomas // Happybytes
Veldig fornøgd! Aldri hatt nokon problem, og kundesenter svarte på epost innen 3 min på ein henvendelse eg hadde.
Hei Jon Er du Happy er vi Happy. Tusen takk for fin tilbakemelding 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Jeg er meget fornøyd med variasjonen av mobilpakkene, og prisen som slår de fleste
Hei Linda Takk for hyggelig tilbakemelding. Da har vi levert på både billig og bra, slik vi skal 👍🏻 Thomas // Happybytes
Ville bytte til et abb med større datamengde. Mye data for pengene.
Hei Knut, Både billig og bra er det vi navigerer etter og skal fortsette å levere på 👍🏻 Thomas // Happybytes
Perfekt for meg som liker å spare litt penger . Får mye for penge e herå
Takk for hyggelig omtale. Vi skal levere både billig og bra også i fortsettelsen 👍🏻 Thomas // Happybytes
Mine erfaringer er helt "happy". Greie og kjappe tilbakemeldinger fra kundeservice. God dekning til en fornuftig pris.
Takk for hyggelig tilbakemelding Sigmund. Vi skal stå på for at du fortsetter å være happy med Happybytes 👍🏻 Thomas // Happybytes
Bare surr, ikke benytt - de kansellerte heller ikke abonnementet etter at jeg hadde bedt om dette og de bekreftet. Skyldte på at 'systemet hang seg'. Styr unna.
Vi tar ris på strak arm når vi har gjort noe galt men dette blir useriøst og tullete. Thomas // Happybytes