Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God kundeservice som hjalp meg helt til problemet var løst.
Takk for at du har valgt Happybytes Sondre og takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Har på flere tidspunkt trengt assistanse rundt detaljer, de har ikke en telefon man kan ringe til, men man kan chatte, eller sende epost. Jeg har alltid opplevd å få svar med en gang. Har også alltid fått hjelpen jeg var ute etter. (Veldig deilig å slippe å sitte å høre på heismusikk i telefonen, men i stedet bare tekste frem og tilbake med spørsmål og svar.) Kan 100% anbefale. Bedre service enn mange av de "Store" selskapene...
Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservice og løsningene våre. Takk for både hyggelig tilbakemelding, omtale og ikke minst herlig anbefaling 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Profesjonell kundeservicer, veldig snille og tålmodige.
Så bra at du er fornøyd med kundeservicen vår. Det er viktig. Takk også for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Utrolig god service! Stiller man spørsmål i chat får man raskt svar, og de er virkelig villige til å hjelpe.
Godt nytt år Gunn og takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Ikke rollover og gått opp 25% siste mnd. Men før d strålende fornøyd da Telenor dekning er eneste som funker rundt om her på landet.
Takk for tilbakemeldingen Vegard. Vi mener det viktigste er å gjøre det både enkelt å velge og bytte til riktig abonnementet gjennom året. selvom vi har måtte øke prisene noe er vi fortsatt blant de absolutt billigste mobilselskapene i Norge. Og det med Norges beste dekning. Thomas // Happybytes
Dårlig nett sammenlignet med når jeg har hatt Telenor og Talkmore. Dårlig lydkvalitet. Flere jeg snakker med hører meg dårligere nå. I dag mistet jeg både nett- og dekning. Sto på butikken og fikk ikke betalt for varene mine fordi jeg ikke hadde nett til å komme meg inn i nettbanken. Fikk ikke til å ringe noen heller. De andre i familien med Happybytes opplevde det samme. Kommer til å bytte.
Beklager at du har opplevd det slik Stine. Sånn skal det ikke være. Vi har akkurat samme dekning som Telenor så her må det være noe annet som ikke stemmer. Ta kontakt med kundeservice så hjelper de deg. Thomas // Happybytes
Etter overgang til erate, har flere problemer med å komme igjennom til meg, det er også problemer med å ringe ut (anrop feiler) på tross av god dekning.
Det er jo ikke sånn det skal være Daniel. Ta kontakt så skal vi nok finne ut av det. Thomas // Happybytes