Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
- Kronglete å ta i bruk med manuelt oppsett av tilgangspunkt for å få mobildata og MMS til å fungere. Dette ble ikke gjort enklere av at det var to ulike hjelpemidler som gav motstridende informasjon. - VoLTE (4G-tale) funket ikke. I FAQ lenker de til Telenor sin liste over telefoner som støtter dette. Min telefon er på den listen, og det fungerte helt fint med mitt gamle Talkmore-abonnement (som også er på Telenor-nett). - SMS fungerte ikke når jeg var på ferie i Italia. Disse problemene kunne sikkert ha blitt løst om jeg hadde tatt kontakt med kundeservice, men det er en så fundamental del av tjenesten at det ikke burde være nødvendig.
Det hadde nok, som du sier, løst seg med litt hjelp fra kundeservice ja. Tar uansett med oss dine konstruktive tilbakemeldinger. Thomas // Happybytes
Har mange forskjellige leverandører siden slutten av 80 tallet av mobiltilbydere. Happybytes helt klart best ved byttet fra annen leverandør, umiddelbar kontakt på chat, sømløs overgang.
Tusen takk for at du har valgt oss Audun, og tusen takk for fantastisk tilbakemelding og omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Hadde litt småproblem i starten med eit SIM-kort som ikkje var i orden og dermed ikkje lot meg bruke mobildata. Dette vart fiksa med god hjelp frå kundeservice som tydeleg har fokus på å faktisk bistå kunden med å finne feil, ikkje oppfylle KPI-mål. Har hatt litt nedfall av mobildata, men ikkje ofte nok til at det er eit problem eller eit reelt irritasjonsmoment. Forbetringspotensialet er at abonnementet har krevd manuelt oppsett for å fungere no på to av to telefonar, begge to Android.
Flott at det ordnet seg med god hjelp fra kundeservice. Vi håper det kommer auto-oppsett i en oppdatering for Android om ikke lenge (styres dessverre ikke av oss). Takk ellers for konstruktive tilbakemeldinger. Thomas // Happybytes
Jeg klaget på at jeg ikke fikk bl.a. 5G. Løsningen ble at jeg hadde dritt-telefon. (Jeg har 3 telefoner fra 2023). Men de var ihvertfall høflig nok til å si dritt-telefon med andre ord. Det var til og med en som påsto at lite var like raskt som 5G. Da gikk jeg over til et annet selskap. Det var ganske enkelt å velge, for uansett hvem selskap jeg valgte kunne gi meg 5G. På alle telefonene mine.
Ingen her som sagt at du har noen dritt-telefon men at din telefonprodusent ikke har lagt inn våre operatør-innstillinger for 5G ennå. Det håper vi som deg at skjer snarlig. Når det gjelder brukeropplevelsen på 4G (LTE) vs 5G så vil jeg påstå at du ikke vil merke noen forskjell. Thomas // Happybytes
Problemet mitt ble løst veldig effektivt med gode instruksjoner. Dere er flinke. Takk!
Tusen takk fra gjengen på kundeservice 🙏🏻 Takk også for hyggelig tilbakemelding og flott omtale. Thomas // Happybytes
Fått testet dette nå i noen måneder, og synes det fungerer veldig bra både hjemme i norge og på reise. OG det både i Europa og utenfor Europa. Tip topp tommel opp fra meg.
Flott å høre Sigrunn👍🏻 Takk for super tilbakemelding og flott omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Hadde plutselig utfordringer med å motta sms fra spesialnummer/verifiseringskoder. Fikk utmerket hjelp av kundeservice, og det ble fikset innen kort tid. Det viste seg å være et software-problem hos leverandør av SMS-tjenesten som gjorde dette. Har tidligere fått rask, og god hjelp, til å sette opp mobildata/mms ved overgangen til Happybytes.
Veldig hyggelig at du er happy med oss Siw. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes