Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skifta til Happybytes for å unngå å betale for mobildata. Fri sms og tale for 50 kr/mnd. Så bestemte Happybytes seg for å øke prisen på den mest uærlige måten: "Gi" oss- 0 GB-kunder 500 "gratis" MB mot en prisøkning på 20 kr/mnd, vel vitende om at ingen slike kunder kom til å bruke denne "gaven". Sa ifra om dette, og de forklarte det med at 0 GB-kundene skal betale ekstra for at de reelle 500 MB-kundene skal spare og for at Happybytes skal kunne kalle seg billigst også i databrukgruppa. Da de valgte å fjerne disse inkluderte 500 MB som ingen ba om, "glemte" de å nedjustere prisen igjen. Om det var så viktig å skru opp prisen, skru den opp uten sånt uærlig dritt.
Hei K, Mulig du blander sammen litt ting her, det stemmer at disse endringene har blitt gjort på ulike tidspunkt - men av litt andre årsaker. I valget mellom å sette opp prisen på noe Flex-kundene våre bruker mye av, samtaler og meldinger, eller ta bort noe de bruker lite av, data, så falt valget på de siste. Selvfølgelig skulle vi gjerne sett at vi ikke hadde behøvd å gjøre noe med abonnementet, men husk at Flex fortsatt er det billigste abonnementet med fri bruk av samtaler og meldinger. Oskar // Happybytes
For meg er fleksibilitet og pris viktig. Hos Happybytes får jeg best pris av samtlige tele leverandører! I tillegg har jeg sim kort til Jacuzzi på fjellet som fungerer optimalt.
Godt å høre at du er fornøyd, og takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
Byttet til Happybytes etter anbefaling fra kamerat og har vært kjempefornøyd så langt. Har aldri hatt lavere mobilregning!
Takk for hyggelig omtale Glenn :) Oskar // Happybytes
Det er helt tragiskt å oppnå kontakt når ikke Chaten virket og det er umulig å finne noe telefonnummer.
Hei, Kjedelig at du ikke fikk kontakt når du trengte det. Er ikke kjent med at det har vært noe problemer med chaten vår. Vi har også superkort svartid på epost. At vi ikke har telefonisk kundeservice er et bevist valg vi mener gir den mest fleksible løsningen for både oss og kundene. Mvh Thomas // Happybytes
Har vært fornøyd med Flex helt til de fjernet 500mb inkludert. Har byttet til Skymobil, 1G inkludert 99/md (totalt). 😊
Hei Yonis, I valget mellom å sette opp prisen på noe Flex-kundene våre bruker mye av, samtaler og meldinger, eller ta bort noe de bruker lite av, data, så falt valget på de siste. Selvfølgelig skulle vi gjerne sett at vi ikke hadde behøvd å gjøre noe med abonnementet, men husk at Flex fortsatt er det billigste abonnementet med fri bruk av samtaler og meldinger :) Oskar // Happybytes
Som mange andre selskap innen telekom, så satt altså happybytes opp prisen på sitt tidligere prisgunstige abonnement. Jeg ser på det som en slu måte å først høste inn mange nye kunder og dermed skru opp prisen og sko seg på ureaktive kunder. Standard strategi. Ja, jeg har lest at happybytes argumenterer for at Flex koster det samme, men prisen er 150% høyere med samme dataforbruk på 500 mb. Hele poenget med flex til å begynne med var å ikke betale unødvendig mye for data du ikke bruker. Nå betaler du bare MER for data du bruker. Styr unna med mindre du bruker 0,05 gb / 5 mb.
Hei, Kjenner oss ikke igjen i måten du omtaler oss på. Vi går på jobb hver dag for å gjøre det beste for våre kunder men er også nødt til å ha lønnsomhet i det vi driver med. Det sagt så ha vi et par gode nyheter på lager om en dag eller to 👍🏻 Thomas//Happybytes
Beste pris på abonnement, beste kundeservice, beste dekningen, best generelt!! Vært kunde i et halvt år nå og aldri vært mer fornøyd og følt meg mer "hjemme". Anbefales til alle som fortsatt har abonnement hos de gamle fossilene...
Takk for hyggelig omtale Vegard, det varmer å høre :)