Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig raske på kundeservice og hjelper med å løse problemer sammen.
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding til teamet på kundeservice Milosz. De settes pris på 🙏🏻 Takk også for god omtale. Thomas // Happybytes
Fikk gode instruksjoner av (anonymisert navn) på Chat til Happybytes. Han sendte meg lett forstålig bruksanvisning på chaten pungt for pungt over manuelt oppsett av mms og mobildata.
Flott å høre at du fikk god hjelp på kundeservice Geir. Det er viktig. Takk også for hyggelig tilbakemelding og god omtale. Thomas // Happybytes
Mislikte Happy(?)bytes fra første stund. Man kan ikke snakke med noen på kundeservice, kun i chat på nett. Og de er utilgjengelige i helgene. Mye svada fra kundeservice. Her er noen punkter som gjør at jeg aldri kommer til å velge dem igjen: 1. Dekning. Man skal liksom ha Telenor-dekning, men jeg opplevde å ha 2 streker der jeg har hatt 4 streker. 2. Samtalekvalitet. Dårlig kvalitet på samtaler til mobiler hos Telia, ICE og Telenor. Kundeservice kom med en dårlig forklaring på at det skulle fikses i løpet av dagen hos Telenor og ICE (skjedde ikke på den uken jeg hadde igjen), Telia i løpet av måneden. Lyden var så grøtete at det ikke var mulig å oppfatte hva som ble sagt. 3. Jeg fikk en forklaring på at en telefon som tidligere har brukt 4G ikke har det. Merkelig at den igjen har 4G etter bytte bort fra Happybytes. 4. Antar at dårlig dekning gjør at min nye telefon (S23) fikk dårligere batterikapasitet. Gikk fra 4d 4t til såvidt over 3 dager uten å bruke telefonen mer enn vanlig. 5. Fikk "advarsel" om lokketilbud etter start av abonnement hos Happybytes. "Kommer mest sannsynlig" til å få det fra forrige mobilleverandør i løpet av en uke eller to. Oppleves som useriøst. Gjør noe med dekningen deres så slipper dere å miste kunder. Jeg anbefaler ingen om å bli kunder hos Happybytes.
At du velger noe du egentlig misliker gjør jo utgangspunktet litt vrient. Blir et sammensurium at misoppfattelser og påstander som ikke stemmer men uansett dumt vi ikke kunne finne en måte å gjøre deg happy på. Thomas // Happybytes
For dårlig at man ikke kan overføre data fra en i familien til en annen.
Takk for innspill Ea. Thomas // Happybytes
En av de billigere men det kommer ikke foruten noen ulemper. Jeg har hatt problemer med at jeg ikke har fått faktura på mail til tross for at jeg har ringt og klaget, og prøvd å få de til å fikse dette. Pga dette må jeg bruke nettsiden eller appen deres for å se fakturaen min for hver måned. Har hatt dette abonnementet i 5 måneder men vurderer å bytte ettersom problemet vedvarer og prisene har økt.
Vi har ikke hatt noen kjente problemer med å få faktura frem til kunder. Kan det være et problem med "spamfilteret" i epost-løsningen din? Eller sendes det ut Efaktura til alle som har åpnet for det i nettbanken sin og du kan også åpne for avtalegiro. Thomas // Happybytes
Veldig fornøyd med kundeservice, mye god hjelp og tolmodig gjeng. Fant ut av feilen.
Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår Mathias. Takk for at du har valgt Happybytes og takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Svak kundeservice. Lang kø, ikke dekning i Sverige, har blitt for grådige med sin siste prisjustering.
Synd du ikke er fornøyd med oss Gunnar. Kan forsikre deg om at vi at svært god dekning i Sverige så vet ikke hva som ligger til grunn for den påstanden. Ellers så er det slik at alle selskaper må tjene penger. Det er ikke å være grådig. Faktisk er vi veldig mye billigere for over 90% av mobilkundene i Norge. Thomas // Happybytes