Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med kundeservice, mye god hjelp og tolmodig gjeng. Fant ut av feilen.
Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår Mathias. Takk for at du har valgt Happybytes og takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Svak kundeservice. Lang kø, ikke dekning i Sverige, har blitt for grådige med sin siste prisjustering.
Synd du ikke er fornøyd med oss Gunnar. Kan forsikre deg om at vi at svært god dekning i Sverige så vet ikke hva som ligger til grunn for den påstanden. Ellers så er det slik at alle selskaper må tjene penger. Det er ikke å være grådig. Faktisk er vi veldig mye billigere for over 90% av mobilkundene i Norge. Thomas // Happybytes
Oversiktlig og enkel app, raske til å svare på henvendelser og hyggelige konsulenter.
Takk for at du har valgt Happybytes. Flott å høre at du er happy med oss 👍🏻 Takk også for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Endret priser uten å varsle, og ikke bare litt heller. 50 kr økning. Alt for dyrt.
Hei Even. Varsel er sendt per epost i slutten av november. Thomas // Happybytes
For en dag med å være kunde betaler du for hel måned. Uventet prisøkning for abonament.
Ved overføring til annet selskap er det det nye mobilselskapet (og du selv) som bestemmer dato for overføring. Som informert deg om per sms er det lurt og gjøre dette den siste dagen i måneden for å unngå dobbel faktura. Thomas // Happybytes
Begynte billig, men etter noen måneder økte de prisen med 25%, i en tid hvor andre leverandører går ned med prisen. Gikk fra å være en av de billigste til å bli en av de dyreste. Ikke å anbefale.
Synd du ikke er fornøyd med oss Vidar men vi er langt i fra de dyreste. faktisk er vi mye billigere en det 95% av norske mobilkunder har i telefonen i dag. Thomas // Happybytes
Happybytes brukte en del tid på å levere 5G til telefonen min som var 5G klar. Derimot var ikke LTE nettet som ble kompensert med av verste sorten. Plunder jeg derimot har hatt har vært leveranse av SIM-kort til blokken jeg bor i. Om dette var postbudet eller leverandør som hadde feilmerket er vanskelig å si. Oppå dette synes jeg det i tillegg har vært vanskelig brukergrensesnitt på appen for å aktivere enkelte funksjoner. Et eksempel på dette var å aktivere delt internett på iphonen min. Dette var ikke super intuitivt, og hadde jeg vært hakket eldre kunne dette blitt et mareritt å få til.
Takk for gode tilbakemeldinger Stian. Tregheten i tilgang til 5G lå dessverre ikke hos oss men hos mobilprodusentene som må legge inn innstillingene i sine OS. Dette har frustrert oss minst like mye. Når det gjelder sending av SIM-kort sendes dette til folkeregistert adresse så usikker på hva som kan ha skjedd der. Delt internett er ikke noe du trenger å aktivere i APP/Min Side, men i innstillingene på telefonen. Du finner guide på dette på våre nettsider. Thomas // Happybytes