Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som andre her har nevnt opplevde jeg en treghet i nettet som jeg aldri har opplevd med andre operatører. Fikk bla annet ikke avsluttet turer på elsparkesykkel, slik at jeg faktisk tapte penger på det. Da jeg delte opplevelsen min med kundeservice ble den fullstendig avvist. "Vi har akkurat samme dekning som Telenor", var svaret. De benektet at jeg kunne oppleve dette, og sendte heller en kopi av en avtale de har med telenor om dekning. Synes det er rart at man ikke er mer imøtekommende, men ser at den samme tonen går igjen i svarene til negative omtaler her på siden. De oppleves som hårsåre og eplekjekke. Hadde også et mareritt i Frankrike i sommer. Fikk samme sms flere hundre ganger fra hver eneste kontakt. Her var kundeservice behjelpelige og hyggelige, inntil de mente det var min kinesiske oneplus telefon sin skyld. Sant skal sies, det var visst flere norske som hadde problemer i Frankrike da, men ingen av de jeg jeg reiste med opplevde dette. Ingen av dem hadde Happybytes heller. Vil overhode ikke anbefale happybytes pga min opplevelse av nett som faller ut og er tregt og den arrogante kundeservicen som nektet å ta kritikken til seg. Har nå byttet til plussmobil og opplever ingenting av det jeg har nevnt her.
Hei Tarjei, Først og fremst leit å høre at det var sånn du opplevde ditt kundeforhold hos oss, slik skal det ikke være - hverken arrogant kundeservice eller treghet i nettet. Jeg ønsker gjerne å se nærmere på disse samtalene du har hatt med vår kundeservice, bare å kontakte meg på [email protected] - så skal jeg se nærmere på det. Til info benytter vi akkurat samme systemleverandør og tjenesteplattform som Plussmobil, så dersom det er plattform/tjenesteutofordringer du har hatt vil det være identisk opplevelse med de som med oss. Ønsker deg uansett velkommen tilbake som kunde hos oss ved en senere anledning, så både håper jeg og tror at det vil bli en mer happy opplevelse! :) Oskar // Happybytes
Flott kundeservice etter en litt grov feil fra Telenor mtp en vill autopåfyll. Meget fint rettet opp fra Happybites ansatte.
Hei Ka, Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde, og jeg kan forsikre deg om at den feilen der er rettet for alle våre kunder nå :) Oskar // Happybytes
Returnerer til happybytes etter noen år hos annen leverandør. Var veldig fornøyd Da og er veldig fornøyd Nå. Rask og god hjelp fra support da jeg greide å kløne med aktivering av tvillingsim. Anbefales.
Hei Stian, Velkommen tilbake til oss! Godt å høre at du (fortsatt) er fornøyd med oss, og veldig takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
I have big problems with my new sim card. But your best team helped for me a lot.
Hi Ovidijus, Great to hear that you got the help you needed. Thank you for the five star review :) Oskar // Happybytes
Problem med MMS ble raskt og effektivt løst. Jeg var veldig godt fornøyd.
Hei Steinar, Godt å høre at du fikk fikset MMS problemet ditt, og takk så mye for omtale :) Oskar // Happybytes
Har for det meste brukt abbnomentet fri bruk, svært fornøgd, men prisen har gått opp med kr 50 i mnd
Hei Malfinn, Leit å høre at du forlater oss, jeg ønsker deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning. Takk for omtale :) Oskar // Happybytes
Fleksibel hjelp når vi trengte det for å komme oss inn på telefon uten passord pga tofaktor. Ellers problemfritt.
Hei Arvid, Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde og at kundeforholdet er problemfritt :) Takk for omtale. Oskar // Happybytes