Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Merklig dårlig dekning i forhold til f.eks talkmore som også har telenor nettet, prøvd happybytes i 1 mnd nå og må bytte leverandør
Happybytes har 100% identisk dekning med det Telenor tilbyr egne kunder. Har du opplevd noe annet skyldes det andre ting. Les gjerne mer her https://happybytes.no/blitt-oppringt-av-telefonselger/ Thomas // Happybytes
Her i dag 30 GB som jeg betaler for. Men kan maks bruke 1 GB daglig. I tillegg skal de ha 19,- ekstra per dag om du vil ha ekstra GB. Kan ikke og vil ikke anbefale dette firmaet til noen. Ren lureri.. Prøvde også å snakke med kundeservice, men de har blokka meg. Så før ikke tak i de...
Det du trekker frem her er jo en krystallklar del av abonnementet så hvordan du lander på at det er lureri er noe uklart. Vi er også veldig klare på at vår kundeservice er på chat og epost og der er vi veldig tilgjengelig. Thomas // Happybytes
Jeg vet ikke om det er dekning som er dårlig eller om jeg må bytte telefonen. Mulig jeg bytter til Ice som har bra tilbud på 5G telefon og abonnement
Med full Telenor-dekning på både 4G og 5G skal det være norges beste. Håper det hjalp med ny telefon. Thomas // Happybytes
Happybytes mobil fungerer helt topp. Trådløst bredbånd meg 4G wifi ruter, er veldig ustabilt og man må regne med å bruke MYE tid til å ringe Happybytes kundeservice - og det ofte. Happybytes trådløst bredbånd ganske enkelt slutter plutselig å fungere, og det med fullt 4G signal til ruteren. Vi har behov for internett som fungerer uten at vi skal bruke så mye tid med deres kundeservice at vi ender opp som venner. Happybytes leverer ustabilt og krever for mye av vår tid. Har derfor bestilt overflytting av både internett og 2 mobil abonnementer til annen leverandør, og håper disse er seriøse leverandører som ikke spiser for mye av min tid. Poenget er at det er Happybytes som selv må bruke tid til å få systemene deres til å fungere stabilt, og ikke ta det for gitt at kundene er interessert i å måtte bruke tid på å ringe dere 2-3 ganger hver måned. Vi kommer kanskje tilbake som betalende kunder og ikke tele- og datateknikere den dagen dette poenget er noe ledelsen i Happybytes eventuelt har forstått også selv - og gjort noe med.
Jeg tror kanskje du forveksler oss med noen andre. Vi har ikke telefonisk kundeservice så har du tilbragt mye tid på telefonen med de du har hatt problemer er det ikke oss 🤔 Thomas // Happybytes
Hadde et problem (selvforskyldt) og det ble løst på 3 minutter!!
Vi er her for hjelpe, når du trenger oss. Takk for hyggelig omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Raske svar å få på Messenger (kundeservice). Også velformulerte mail man får av happybytes.
Takk for positiv tilbakemelding 👍🏻 Thomas // Happybytes
Jeg har hatt Telia (i mer enn 12 år), har nå Happybytes og er kjempefornøyd!! Har reist rundt i Norge og besøkt Sverige og dekningen (med 5G!) er kjempegod, priser er fantastisk 👌
Hei Assir Dette var en veldig hyggelig tilbakemelding å få. Vi jobber på og skal levere på både billig og bra 👍🏻 Thomas // Happybytes