Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nådde rask kundeservice og fikk hjelp som løste problemet med engang.
Flott å høre at du er happy med kundeservicen vår Jørgen. Takk for god tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Må bare skryte av servicen til Happybytes! Superrask kundeservice som løste mine problemer i en fei! God dekning via Telenor til en supergunstig pris!
Takk for veldig hyggelig skrytemelding 🙏🏻 Takk også for superhyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Selv om de ikke er tilgjengelig på telefon gir de rask og topp service på e-post, eller på Chat boten om du vil.
Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår Pierre. Takk for flott tilbakemelding og omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Happybytes.no er den beste mobiloperatør. Kundeservice er tilgjengelig og løser alt på kort tid. Billigst på markedet for 10GB. Har brukt de i over 2 år. Vervet flere i mitt omgangskrets og de er fornøyde. Fikk beskjed om at sim kortet skulle byttes, og deretter mottok jeg simkort som ikke virket. Jeg fikk levert nytt simkort på døra fordi det tilfeldigvis passet for en ansatt å levere. Snakk om god kundeservice!! Telenor dekning.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale Aleksa 😃 Vi strekker oss så langt det er mulig for å gi best mulig service. Thomas // Happybytes
Jeg har vært svært fornøyd med Happybytes siden sommeren 2020. De er suverent rimeligst på det aller meste og spesielt gode på utenlandspriser. Her har det aldri vært noe tull. Kundeservice er også helt topp. Men etter bytte av SIM-kort – en "ny tjenesteplattform" hvis formål synes noe underkommunisert – har jeg hatt en del problemer med min gamle iPhone, blant annet at 4G-tale og Wifi-tale ikke lenger virker. Dette er det tydeligvis ikke noe å gjøre med, og det er synd, for alt var fint før SIM-byttet. Happybytes er fremdeles bra, men ikke fullt så bra som før for min del. Derfor bytter jeg nå operator.
WiFi-tale skal være på plass hos Apple på andre siden av sommeren. Håper vi ser deg tilbake hos oss ved en senere anledning. Thomas // Happybytes
Bestilte nytt Sim-kort fra Happybytes for 14 dager siden etter å ha vært Telenor kunde i 25 år! Fikk nytt Sim-kort som viste seg være feil med Sim-kortet. Ringte 31.05.2023 samme dag og påpekte feilen. Fikk vite det ville ta minimum 4 virkedager før jeg fikk nytt Sim-kort. Da jeg sitter i rullestol er jeg avhengig av mobil og dette sa jeg i fra om. Happybytes tilbød seg å sørge for at jeg fikk nytt Sim-kort dagen etter ved at en ansatt la kortet i postkassen. Det kaller jeg service!!!! Makan 😁
Veldig hyggelig å høre at vi fant gode løsninger for deg Per. Takk for flott tilbakemelding 🙏🏻 Thomas // Happybytes
God dekning, lave priser og en service som er både rask og hyggelig
Supert å høre at du er happy med oss Jan T. Takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale 😃 Thomas // Happybytes