Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Happybytes.no er den beste mobiloperatør. Kundeservice er tilgjengelig og løser alt på kort tid. Billigst på markedet for 10GB. Har brukt de i over 2 år. Vervet flere i mitt omgangskrets og de er fornøyde. Fikk beskjed om at sim kortet skulle byttes, og deretter mottok jeg simkort som ikke virket. Jeg fikk levert nytt simkort på døra fordi det tilfeldigvis passet for en ansatt å levere. Snakk om god kundeservice!! Telenor dekning.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale Aleksa 😃 Vi strekker oss så langt det er mulig for å gi best mulig service. Thomas // Happybytes
Jeg har vært svært fornøyd med Happybytes siden sommeren 2020. De er suverent rimeligst på det aller meste og spesielt gode på utenlandspriser. Her har det aldri vært noe tull. Kundeservice er også helt topp. Men etter bytte av SIM-kort – en "ny tjenesteplattform" hvis formål synes noe underkommunisert – har jeg hatt en del problemer med min gamle iPhone, blant annet at 4G-tale og Wifi-tale ikke lenger virker. Dette er det tydeligvis ikke noe å gjøre med, og det er synd, for alt var fint før SIM-byttet. Happybytes er fremdeles bra, men ikke fullt så bra som før for min del. Derfor bytter jeg nå operator.
WiFi-tale skal være på plass hos Apple på andre siden av sommeren. Håper vi ser deg tilbake hos oss ved en senere anledning. Thomas // Happybytes
Bestilte nytt Sim-kort fra Happybytes for 14 dager siden etter å ha vært Telenor kunde i 25 år! Fikk nytt Sim-kort som viste seg være feil med Sim-kortet. Ringte 31.05.2023 samme dag og påpekte feilen. Fikk vite det ville ta minimum 4 virkedager før jeg fikk nytt Sim-kort. Da jeg sitter i rullestol er jeg avhengig av mobil og dette sa jeg i fra om. Happybytes tilbød seg å sørge for at jeg fikk nytt Sim-kort dagen etter ved at en ansatt la kortet i postkassen. Det kaller jeg service!!!! Makan 😁
Veldig hyggelig å høre at vi fant gode løsninger for deg Per. Takk for flott tilbakemelding 🙏🏻 Thomas // Happybytes
God dekning, lave priser og en service som er både rask og hyggelig
Supert å høre at du er happy med oss Jan T. Takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale 😃 Thomas // Happybytes
Etter bytte sim-kort som dere loftet skulle fungere som før lurer jeg på. Hvorfor får jeg ikke til å bruke Internett ved telefonsamtale? Hvorfor fungerer ikke siden min på Sveabank? Hvorfor har arkiv og opptak Altibox forsvunnet over mobildata? For å si det sånn,det har nu godt en tid siden som kort byttet å det ser ikke ut som dere har kontroll i hele tatt. Å vet dere det tok meg mange timer å sette opp det nye sim kortet som da har de manglene jeg her beskriver.Har dere svar til dette og Ingen av disse problemene var med det gamle simkortet så jeg synes det er ett merkelig svar at dere legger ansvaret over på mobil leverandøren. Synes dere i hele tatt dere har vist en uprofesjonell i utrullingen av ny sim. .Har fått hjelp av Svea og Altibox for hvordan kunne jeg drømme om at slike feil skulle ligge i sim-kortet. Det har godt med mye unødvendig tid for meg å finne ut dette.Svarene dere gir viser at dere tar null ansvar,dette er skammelig :-(
Her må det ha oppstått noen alvorlige misforståelser for det meste av det du beskriver har ikke noe med SIM-kortet å gjøre. Ta kontakt med våre kundeservice så vil de hjelpe deg. Thomas // Happybytes
Jeg skrev en relativt negativ rating her for noen dager siden om happybytes hvor jeg hovedsaklig klaget på mb, pga jeg sliter med å se videoer og surfe etter jeg fikk et nytt sim kort for en stund siden som viser LTE dekning iplassen for 4g/5g dekning. Jeg fikk som svar at LTE er 4g og at dekning kan variere noe som selvfølgelig er sant og gir mening. Problemet er at jeg har testet nettet mitt avogtil for meg selv og med kompiser ved hjelp av speed test fra ookla. Både med mitt tidligere sim kort og mitt nye FLERE ganger fra samme plass og ikke bare en plass jeg snakker om 3/4 plasser (hvor det sendes til forskjelige master). Hvergang jeg testet mitt gamle fikk jeg langt over 100mb/s download noe som er helt topp, mit nye derimot sliter jeg med å få 10mb/s (samt så bytter den heletiden hvilken provider dn henter data ifra) å la os ikke begynne med upload engang... (samt så er minst 1 av providerene de henter mb fra ikke telenor men et under firma av altifiber krever dyppere undersøkelse av noen med resurser for å finne ut av konkret hva som skjer her) Jeg vil se meg nøtt til å bytte til en annen mobil opperatør dersom dette ikke forandrer snart Jeg har ikke hat noe problem med happybytes før simkort byttet og har dermed ingenting godt eller vondt å si om kundeservicen
Det kan være problemet ligget i oppsett eller innstillinger i telefonen. Ta kontakt med kundeservice så finner vi ut av det. Thomas // Happybytes
Det er definitivt noe som skjer når man finner ut at man kan bare kontakte sin mobilnett leverandør over epost. Man tenker man får ikke svar i tide hvis noe går feil eller det er vanskelig å få tak i dem når det gjelder. Vel, dette gjelder ikke Happybytes. Har alltid fått svar til spørsmål og hjelp når jeg har trengt det Ellers så er prisene på abonnementene noe av de meste rimelige som finnes, det som er inkludert er kjempebra, roaming i EU er inkludert. Og de er på Telenor så dekningen er bra de fleste plasser her i Nord. Ja det er en på-nett service. Men jeg syns den er helt verdt det
Veldig hyggelig å høre at du er happy med oss Cameron 😃 Takk for finfin tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes