Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Styr unna! De har telenor dekning, så de har grei dekning, men pass på hvis dere noen sinne skal bytte leverandør. Gud forby dere bytter tidlig i måneden. Da må dere betale for hele gjenstående måneden. Styr unna!
Hei Svein, Leit å høre at det er slik din opplevelse av oss endte. Angående fakturering så er det vanlig bransjestandard at man fakturerer for kommende måned, dermed anbefaler vi å utportere i slutten av måneden for å få mest ut av begge abonnementene måneden byttet skjer. Vi er også et av få selskaper (som jeg vet om) som faktisk sender en SMS til kunder som skal forlate oss, for å informere om nettopp dette. Ønsker deg velkommen tilbake som kunde hos oss ved en senere anledning. Oskar // Happybytes
Vi er i all hovedsak svært fornøyde kunder av Happybytes, men savner funksjonalitet for wifi tale for flere androide telefoner enn Samsung. Et stort pluss for Happybytes kundeservice. Gjennom chatten får vi rask kontakt og gode svar. Medarbeiderne der har spart oss for både tid og frustrasjoner.
Hei Odd, Først og fremst, takk for hyggelig omtale. Ballen er hos de ulike mobilprodusentene for å legge til støtte for våre SIM-kort i sine innstillinger, så vi håper at det ikke går lang tid før akkurat din telefon også får tilgang til WiFi-tale. Ikke nøl med å kontakt oss igjen dersom det er noe mer du lurer på eller som vi kan hjelpe deg med. Oskar // Happybytes
Fantastisk rask (og hjelpsom) kundeservice. Telenor-dekning så jeg kan bruke telefonen på hytta. Lave priser og høy hastighet. Alt man trenger.
Hei Kristoffer, Takk for utfyllende og fin tilbakemelding, veldig godt å høre at vi har klart å møte forventningene dine som kunde hos oss. Oskar // Happybytes
Disse får høyest skår hos meg! De er lettvint å oppnå kontakt med, grei hjemmeside, man finner lett frem. De er gode på kundeservice, og hjelpsomme i forbindelse ved skifte av leverandør på mobilabonnement. Anbefales.
Hei Elin, Tusen takk for veldig fin og hyggelig omtale. Oskar // Happybytes
Fikk abonnementet åpnet igjen til dagen jeg skulle få lønn. Bare snakk om noen dager, men vil hjelpe så utrolig mye i en måned som dette!
Hei Magnus, Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde. Og takk for hyggelig omtale. Oskar // Happybytes
Fikk god hjelp av kundeservice til å få mobildata til å fungere.
Hei Marius, Takk for hyggelig omtale, godt å høre at problemet ditt med mobildata ordnet seg. Oskar // Happybytes
Fikk god hjelp av deres ansatt. Han hjalp meg å bytte abonnement
Godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte og takk for omtalen. Oskar // Happybytes