Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Innringere får ikke kontakt. Vi får sms at noen prøver å ta kontakt. Prisen øker med 25%.
Sistenevnte får ikke kundeservice gjort så mye med, men det andre hjelper de deg med. Thomas // Happybytes
Flyttet tilbake til Happybytes for noen måneder siden. Ikke like bra som de var før. Har vært to ganger i Tyskland. Telefonen koblet seg til nettverksoperatør men fikk ikke tilgang til nettet, muligens problemer men tilgangspunkt (APN). Meldte fra til support begge gangen, andre gangen skulle de ta det opp med systemleverandør. Det var to uker siden, har ikke hørt noe mer. En i reisefølget hadde iPhone og Happybytes som fungerte bra. Er forøvrig vanskelig få fikset dette raskt når Happybytes ikke har telefonsupport og når problemet er manglende mobildata så må man først finne et sted med WiFi også får man håpe de svarer superraskt på epost eller at chatboten ikke bare er en bot. Ser på kundeomtaler for PlussMobil (med tittel "Ikke støtte for VoWIFI/VoLTE") at noen telefoner , bl.a. Pixel som jeg har, kan ha kompatibilitetsproblemer. Hva med Happybytes? Hva betyr egentlig full Telenordekning? Virker ikke som om Happybytes (og forsåvidt PlussMobil) bruker de tekniske løsningene til Telenor. Happybytes har ikke support for eSIM og det tar 10-15 sekunder fra jeg slår et nummer til det faktisk begynner å ringe. Positivt at utenlandsprisene fortsatt er lave men det er snart det eneste fortrinnet som er igjen.
Ikke hyggelig at du har hatt disse problemene. Pixel er dessverre en telefon som gir oss litt hodebry, men vi pusher på produsent for å løse det. Systemene til Telenor er det bare Telenor selv som bruker, men vi benytte deres nettverk i Norge. Savner du en tilbakemelding på noe så ta en chat med kundeservice så finner vi ut av det. Thomas // Happybytes
2 gb abonnementet med Telenor dekning funker greit for meg. Men må si det er rart at et mobilselskap i snart 2024 fortsatt ikke har eSIM eller rollover. Alle konkurrentene har jo dette.
eSim har vi så bare å ta kontakt med kundeservice ang det. I valget mellom rollover og gjøre det lett å ha riktig abonnement har vi valgt det siste. Thomas // Happybytes
Setter plutselig prisen voldsomt opp.Uten forvarsel, og varsel om at det skal skje neste måned. Mye stress å skulle bytte.
Det er dessverre sånn for oss som for resten av verden at når kostnadene våre øker så får det påvirkning på prisene. Det skjer ikke plutselig, men med en måneds varsel. Men vi er fortsatt blandt de billigste mobilselskapene i Norge. Thomas // Happybytes
Har faktisk lagt igjen en god omtale av Happybytes for ca 1 år siden. Det angrer jeg på. Happybytes tok en sjans med kundene sine. Tåpelig argument med at alt blir dyrere, så finner man billigare konkurrenter. Happybytes kommer til å blø kunder, og ytterligere prisøker vil bli nødvendig. Elendig taktikk. 25% øke i pris frå nyttår. Tok kontakt med kundeservice og fikk tilbakemelding om at de også syns det var dumt med prisøken. Det skulle jeg vite. Når jeg ser hvordan de svarer her med “Ok. Lykke til” når forbrukerene truer med oppsigelse, gikk jeg direkte til Plussmobil og ble kunde der på 4 minuttet. Der sparte jeg over 500 kr pr mnd for 3 abonnement (første 3 mnd) og over 200 kr i mnd fast for omtrent samme datamengde OG rollover.
Takk for følge Ole Thomas // Happybytes
Bra, men øker prisen så da flytter jeg til billigere abonnement.
Takk for tiden du var kunde hos oss Jan. Håper å se deg tilbake ved en senere anledning. Thomas // Happybytes
Øker prisen på abonnementet fra 198 til 248 kr. Det er over 25% økning! Hadepåbadet!
Vi liker det ikke vi heller men det er dessverre sånn at kostnader og inntekter må henge sammen. For 95% av norske mobilkunder er vi fortsatt blandt de billigste alternativene, med full Telenor-dekning. Thomas // Happybytes