Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kan ikkje brukast i viltkamera. Burde vore kommunisert på heimesiden deira.
Hei Det fremkommer veldig tydelig av våre vilkår. Thomas // Happybytes
- Bra pris på 1GB dagen - Kundeservice svarer raskt på epost - Skulle ønske det er mulig å bytte til et annet abo. eller si opp uten å måtte kontakte kundeservice
Hei Takk for hyggelig tilbakemelding. Bytte av abo kommer på "Min Side" om ikke lenge så da blir det enda smidigere 👍🏻 Thomas // Happybytes
Jeg byttet over til Happybytes for noen dager siden og har opplevd at dekningen er veldig dårlig uansett hvor jeg befinner meg. Det tar lang tid å laste inn noe og føler at det fungerer veldig treigt. Bra at det er billig men synes likevel ikke at det funker så bra.
Hei, Vi har identisk dekning med Telenor så har du pleid å ha dårlig dekning der er det samme hos oss. Kan ellers være mange variabler som spiller inn som f.eks telefon og modell.
Plusser: + Veldig god pris på Flex og 1gb til dagen! + Telenor dekning. + Kun etableringsgebyr på data tvilling sim kort på flex abonnement. + God og rask support på chat. Minuser: - Begrensning på 2 stk. data tvilling sim kort på flex abonnement. - Ikke mulighet for data tvilling sim kort på 1gb til dagen abonnement.
Hei og takk for din tilbakemelding. Thomas // Happybytes
Etter å ha vært kunde hos konkurrent i 20 år så hoppet jeg over til Happybytes fri data abonnement og er superfornøyd. Skulle dog ønske at databruken i appen oppdaterte seg i sanntid, ser ut som den gjør det en gang pr døgn.
Takk for hyggelig tilbakemelding. App er under utvikling så det skal med mere bli bedre. Thomas // Happybytes
Billigste abonnementet jeg har hatt på telefonen, og veldig god dekning 😊
Tusen takk for fin tilbakemelding Line. Vår mantra er jo "både billig og bra" så det er hånd i hanske 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Jeg har byttet til Happybytes Mye Data for noen mnd siden etter å hatt Telia i mange år. Er i stort sett veldig fornøyd med abonnementet mitt når det gleder pris og dekking men det eneste som irriterer meg litt er at de ikke er helt ærlige når det gjelder priser til EØS. På hjemmesiden deres står det at det "Egne priser for spesialnummer, fra Norge til utlandet (også til EU/EØS)". I tillegg står det "Fri bruk inntil 10.000 min/sms/mms i Norge og i EU/EØS." Tross det så har jeg blitt fakturert for vanlige samtaler til fasttelefon og mobilnummer i Sverige så deres definisjon av "spesialnummer" er veldig merkelig. Er ganske tydelig at de prøver å villede oss forbrukere, ellers hadde de rett og slett skrevet tydelig på deres hjemmeside at det koster penger at ringe til vanlige nummer til EØS. Med Telia så ringte jeg gratis til Sverige. Kan være verdt å tenkte på hvis man ringer mye til de skandinaviske landene. Men ellers er jeg veldig fornøyd og jeg kommer fortsette til å være kunde hos Happybytes.
Hei David Takk for tilbakemelding. Kan forsikre deg om at vi på ingen måte verken forsøker eller ønsker å villede noen. Tvert imot. Under alle abonnementer på nettsiden vår står det; "Egne priser for spesialnummer, fra Norge til utlandet (også til EU/EØS), bruk utenfor EU/EØS, samt for fly/båt/satellitt". Vi har ikke fått noen henvendelser på at dette ikke er tydlig nok før, men vi skal gå en runde til og se på om vi kan få det enda bedre frem. Glad for å høre at du ellers er fornøyd med oss. Thomas // Happybytes