Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det her er skremmende for en ny kunde. Gått to dager og ikke fått svar på min henvendelse, bruker også tlf i jobbsammenheng. Jeg fikk min far til å bytte hit også men han fikk heller ingen svar, han fikk ikke inn nett i det hele tatt. Eneste henvendelsen han fikk var når han sa opp og byttet tilbake til tidligere operatør. Og det var et skjema de ønsket han å fylle ut om hvorfor han sa opp? Tyder på enten for lite ansatte eller en useriøsitet at de ikke bryr seg om meldinger gjort på chattesiden dems.
Dette var beklagelig. Vi svarer stort sett på alle henvendelser i løpet av et par minutter så dette hørtes merkelig ut. Tar du kontakt på nytt er jeg helt sikker på at vi skal finne ut av det. Thomas // Happybytes
God kommunikasjon og hjelp med oppsettet til nytt simkort. Veldig god service.
Takk for at du har valgt Happybytes Ulf og tusen takk for hyggelig omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Fikk melding om at tvilling sim vil være på plass om 1-2 uker. To uker seinere samme melding. Altså kanskje minst en måned. Hadde jeg hatt kunnskap om dette, vil jeg nok ikke tegnet abonnement nå. Føler meg litt lurt.
Dessverre er det mange ledd i verdikjenden som gjør at alt ikke alltid går like fort som vi ønsker. SIM-kort til tvilling (egne kort) er på plass så skal være klart ila kort tid. Thomas // Happybytes
I starten på pandemien gikk det for sakte med trådløst fra Ice på et hyttekontor for to. Vi byttet til Happybytes Bare Data trådløst bredbånd. Tre år senere har vi ingenting å sette fingeren på. Nå har vi mobilabonnement fra Happybytes, etter at Ice kjøpte Release med kunder og det hele. Vi MÅ ha Telenor-dekning. Vi er også godt fornøyd med kundeservice hos Happybytes. Epost er effektivt når kundeservice har god kompetanse!
Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss Glenn. Tusen takk for veldig hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Etter snart 4 år hos Happybytes er jeg fortsatt super-happy med dette mobilselskapet 😀 De er helt supre på kundeservice og prisene er uslåelig bra. Anbefales 👍🏻
Tusen takk for veldig hyggelig omtale Lena og takk for at du er trofast Happybytes-kunde 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Utrolig dårlig beskrivelse av bruk i utlandet. Brukt for kr 30,- hittil, 8.mai, og blir visst belastet med, til nå kr 400,-. Skifter når jeg kommer hjem!!
Skjønner ikke helt hva du mener er problemet. Ta kontakt med vår kundeservice så er jeg sikker på at de kan hjelpe deg med å oppklare dette. Thomas // Happybytes
Fikk hjelp med nytt simkort på dagen. De leverer det på døren min da posten ikke har klart å levere den. 10 av 10 hjelp. Kundebehandleren på chatten er en kjempegod supportarbeider, hyggelig, effektiv og flink!
Tusen takk for at du har valgt Happybytes Alexander og takk så mye for veldig hyggelig tilbakemelding 😊 Thomas // Happybytes