Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I starten på pandemien gikk det for sakte med trådløst fra Ice på et hyttekontor for to. Vi byttet til Happybytes Bare Data trådløst bredbånd. Tre år senere har vi ingenting å sette fingeren på. Nå har vi mobilabonnement fra Happybytes, etter at Ice kjøpte Release med kunder og det hele. Vi MÅ ha Telenor-dekning. Vi er også godt fornøyd med kundeservice hos Happybytes. Epost er effektivt når kundeservice har god kompetanse!
Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss Glenn. Tusen takk for veldig hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Etter snart 4 år hos Happybytes er jeg fortsatt super-happy med dette mobilselskapet 😀 De er helt supre på kundeservice og prisene er uslåelig bra. Anbefales 👍🏻
Tusen takk for veldig hyggelig omtale Lena og takk for at du er trofast Happybytes-kunde 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Utrolig dårlig beskrivelse av bruk i utlandet. Brukt for kr 30,- hittil, 8.mai, og blir visst belastet med, til nå kr 400,-. Skifter når jeg kommer hjem!!
Skjønner ikke helt hva du mener er problemet. Ta kontakt med vår kundeservice så er jeg sikker på at de kan hjelpe deg med å oppklare dette. Thomas // Happybytes
Fikk hjelp med nytt simkort på dagen. De leverer det på døren min da posten ikke har klart å levere den. 10 av 10 hjelp. Kundebehandleren på chatten er en kjempegod supportarbeider, hyggelig, effektiv og flink!
Tusen takk for at du har valgt Happybytes Alexander og takk så mye for veldig hyggelig tilbakemelding 😊 Thomas // Happybytes
Wifi tale mangler,å eg e offshore 14.dg om gangen og må ha det så dette e rævva! Det stod ingen plass at dette .angret så føler meg lurt!
Vi venter på å få godkjent det nye oppsettet vårt av telefon-produsentene. Det bør ikke være langt unna. Men vi har mellomløsninger (med tanke på offshore) for dette om du kontakter kundeservice. Thomas // Happybytes
Jeg ombestemte meg en dag etter jeg hadde valgt abonnement, og da skulle det «låse» seg i 1 md etter reglene. Men så hjalp en vennlig sjel på kundeservice meg, og endre det til det abonnementet jeg ønsket meg mest.
At du har riktig abonnement til din bruk er viktig for oss. Takk for at du har valgt Happybytes og takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Kundeservicen var flink med å få meg på rett spor. Det at man kan sende inn skjermbilder gjorde at kundebehandleren skjønte med en gang hvor problemet lå. Veldig hyggelig og flink!
Takk for hyggelig ord til vår kundeservice. Det settes pris på Øyvind. Takk også for at du har valgt Happybytes. Vi skal gjøre det vi kan for at du forblir happy hos oss. Thomas // Happybytes