Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De overfakturerer kundene sine. Når jeg har informert om att bruker er 7år gammel, og må ha sperre for alle betalte tjenester, da forventer jeg som kunde att de gjør det! abonement til 70kr mnd. for og ringe og sende sms. ikke noe betaling ut over det! Men nei da.... De endrer avtalen og sender faktura for datatrafikk i tilleg til de 70kr mnd! og når jeg klager, henviser de til forbrukerklagenemda. har gjentatt seg så mange ganger nå att jeg har sakt opp. flyttet til ett selskap som forhåpentlig vis gjør det de skall. anbafaler ingen og ha noe med "Mabybites" og gjøre, om du ønsker forutsigbarhet og klare avtaler.
Hei Fredrik, Kjenner meg ikke helt igjen i omtalen du gir av oss her. Du ble, i likhet med alle andre Flex kunder, informert om en endring på abonnementet den 29/01/21 i en e-post fra oss. Som med andre mobilselskaper må våre kunder også betale for forbruk som er utover det som er inkludert. Oskar // Happybytes
Veldig fornøyd med Happybites, har ennå ikke passert 1GB om dagen. Savner en oversikt over totalt månedsforbruk på data og synes ikke alltid telenordekningen er god nok. Skulle ønske de hadde teliadekning.
Hei Victor Hyggelig at du er fornøyd med oss. På "min side" og i Appen vår finner du alltid både løpende og samlet oversikt over dataforbruket ditt. På "min side" får du også detaljert oversikt/grunnlag på månedlig faktura. Teliadekning kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med. Thomas // Happybytes
For det første har de et billig abonnement for dem som ikke har smartphone. I en vanskelig situasjon var jeg i kontakt med kundeservice. De svarte lynrask, med tydelig informasjon og mye menneskelighet. Ingen kald robot som man møter mange andre steder. All respekt!
Takk for hyggelig omtale Ingeborg. Vi er her for å hjelpe når du trenger det. Thomas // Happybytes
Har nå vært innom en rekke med dårlige leverandører som skal lure meg inn i ulike typer av pakker og greier. Endte opp her og er meget fornøyd. Prøver bare å tenke minst mulig på data og kun tenke det jeg skal gjøre med mine data. Noen ganger er det lite. Noen ganger er det mer. Men jeg. Jeg tenker minst mulig på det siden jeg er hos Happybytes som gjør meg glad. Ps. Kundeservice kan de og det er digg. Skulle tro at det var svensk ;)
Også digg med så fin omtale Daniel. Tusen takk. Thomas // Happybytes
Jeg kjøpte et abonnement som heter Flex, der var inkludert 0,5 GB data pr mnd. Det holder til mitt behov. Plutselig oppdaget jeg at den lille kvoten på 0,5 GB var borte og at jeg nå betaler for all databruk, ingen ting er inkludert. Dette er jeg ikke fornøyd med, spesielt siden dette dataforbruket er mye dyrere enn om man har en avtalt kvote og betaler for det. Hvis det er slik at de inngår en avtale med en kunde som er god bare for å få tak i kunden, og de deretter endrer den til å bli dårligere etter noen måneder må de regne med at kunden blir misfornøyd.
Hei Kiretunk, I valget mellom å sette opp prisen på noe Flex-kundene våre bruker mye av, samtaler og meldinger, eller ta bort noe de bruker lite av, data, så falt valget på de siste. Selvfølgelig skulle vi gjerne sett at vi ikke hadde behøvd å gjøre noe med abonnementet, men husk at Flex fortsatt er det billigste abonnementet med fri bruk av samtaler og meldinger. Oskar // Happybytes
Det var meget dårlig at dere tok bort data på det minste abb. Dermed ble det mye dyrere, så takk for meg!!
Hei Liv, I valget mellom å sette opp prisen på noe Flex-kundene våre bruker mye av, samtaler og meldinger, eller ta bort noe de bruker lite av, data, så falt valget på de siste. Selvfølgelig skulle vi gjerne sett at vi ikke hadde behøvd å gjøre noe med abonnementet, men husk at Flex fortsatt er det billigste abonnementet med fri bruk av samtaler og meldinger. Oskar // Happybytes
Får alltid svar på det jeg lurer på, hyggelig kundeservice som svarer kjapt. Ett ærlig selskap som lar kunden bestemme
Takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes