Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får alltid svar på det jeg lurer på, hyggelig kundeservice som svarer kjapt. Ett ærlig selskap som lar kunden bestemme
Takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
Særdeles bra og rask kundebehandling. God på pris, og anbefaling om hva som er rimeligst for meg som kunde. Veldig bra opplevelse å inngå abonnement. Anbefales sterkt.
Takk for super-hyggelig omtale Chris :) Oskar // Happybytes
Jeg vil at alt skal fungere, og det gjør det👍🏻 Etter at jeg fikk dette abonnementet så fungerer alt. Jeg er superfornøyd.
Godt å høre at du er superfornøyd Mats :) Oskar // Happybytes
Jeg fikk dette abonnementet av familien min. Alt fungerer og det er aldri noe problemer. Helt perfekt for meg.
Godt å høre at ting fungerer som forventet og at du er fornøyd :) Oskar // Happybytes
Jeg har nå vært kunde her nesten siden oppstarten. Dette er det abonnementet jeg har vært mest fornøyd med. Så fornøyd at det ble overført til barna også. Proft og enkelt.
Godt å høre at dere er fornøyde og takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
Byttet abonnement fra Telenor til happybytes. Det var no problem, Hyggelig service, oversiktlig app.
Takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
Skifta til Happybytes for å unngå å betale for mobildata. Fri sms og tale for 50 kr/mnd. Så bestemte Happybytes seg for å øke prisen på den mest uærlige måten: "Gi" oss- 0 GB-kunder 500 "gratis" MB mot en prisøkning på 20 kr/mnd, vel vitende om at ingen slike kunder kom til å bruke denne "gaven". Sa ifra om dette, og de forklarte det med at 0 GB-kundene skal betale ekstra for at de reelle 500 MB-kundene skal spare og for at Happybytes skal kunne kalle seg billigst også i databrukgruppa. Da de valgte å fjerne disse inkluderte 500 MB som ingen ba om, "glemte" de å nedjustere prisen igjen. Om det var så viktig å skru opp prisen, skru den opp uten sånt uærlig dritt.
Hei K, Mulig du blander sammen litt ting her, det stemmer at disse endringene har blitt gjort på ulike tidspunkt - men av litt andre årsaker. I valget mellom å sette opp prisen på noe Flex-kundene våre bruker mye av, samtaler og meldinger, eller ta bort noe de bruker lite av, data, så falt valget på de siste. Selvfølgelig skulle vi gjerne sett at vi ikke hadde behøvd å gjøre noe med abonnementet, men husk at Flex fortsatt er det billigste abonnementet med fri bruk av samtaler og meldinger. Oskar // Happybytes