Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selskapet skrur opp priser på eldre kunder, lurer inn nye med velkomsttilbud. Dette tilbudet blit ikke tilbudt til eldre kunder. Det betyr at vi som har vært kunder en stund betaler mer enn nye. Et abonnement på 5GB til 279kr er ikke konkurransedyktig, det er spesielt irriterende når nye kunder får 5GB til 249kr. Elendig service. Ingen kompensasjon. Styr unna!
Vi har hatt tre mobilabonnement hos Scoopr etter at vår tidligere leverandør blei oppkjøpt av Scoopr. Oppdaga tilfeldig at det som vi har betalt for våre to 3 GB abonnement (249,-) er det samme som de tar for 5 GB abonnent på nettsida, og for vårt 1 GB abonnement har vi betalt 149,- for, mens de selger de for 125,- på nettsida. Sendte ein mail og lurte på om dette kunne stemme, og fikk dette til svar: "Det ble i slutten av April lansert en ny produktserie som et velkomstilbud for nye kunder. 3 GB og 5 GB er forskjellige abonnementer, vi kan derfor ikke endre fra 3 GB til 5 GB uten samtykke, da dette er ikke de samme abonnement. Om dere ønsker så kan vi endre deres abonnement til 5 GB og 1 GB 125,00 kr om ønskelig, gjør da oppmerksom på at ved en eventuell endring vil dere miste oppspart rollover. Ønsker da spesifikasjoner på nummer og abonnement. Vi har ingen kompensasjon Ha en fin dag Med vennlig hilsen xxxx i Scoopr Kundeservice" Greit nok at de ikkje kan endre abonnement uten å varsle om det, men antar at de fleste ville satt pris på at de får 2 GB meir for samme prisen dersom ein var blitt gjort oppmerksom på det. Det samme med at abonnement blir billigere. Vil tro at det også er teknisk mulig å overføre opptjent rollover med ei endring av abonnement innanfor samme selskap. De mista i alle fall tre abonnenter med denne måten å løyse det på...
Oppdager ved en tilfeldighet at mitt abonnement ble strupet ved 8G. Dette selv om jeg har høyere antall GB i inkludert i mitt abonnement som ikke var brukt. Var da også helt uten nett, fremfor at det gikk sakte. Forsøkte først å kjøpe mer nett da jeg trodde jeg var tom, men da det ikke kom noe bekreftelse på sms om dette måtte jeg kontakte kundeservice (heldigvis en hyggelig person) . Det gikk 2 timer før jeg kunne fortsette å jobbe med epost / videomøter, og nettet var tilbake. De hadde ingen alternativ løsning i mellomtiden, og jeg ble ikke tilbudt noen form for kompensasjon. Scoopr kunne ikke svare på om nettet mitt var blitt strupet før pakken jeg hadde betalt for var brukt opp ved tidligere anledninger også..
Et abonnement jeg tenker lite på, fordi jeg har nok data, til god pris.
Her er fakta: - Jeg her vert kunde en stund - Dette er punchlinen til scoopr «Betaler du for mye?» - Dette betaler jeg 149.- 1gb - Dette er prisen for samme abn på deres hjemmeside 125.- 1gb - JA, jeg betaler for mye HOS DERE. Jeg mener det er uhederlig å ikke orientere om pris-reduksjon når det er gjeldende abn. Et hederlig selskap ville sendt melding om gledelig reduksjon til lojal kunde. Jeg mener det er hyklersk å ha en punchline som helt tydelig er prisbevisst på nye kunder uten å være det på eksisterende kunder. Er punchline en lokkedue uten innhold? Det oppleves som om de straffer eksisterende kunder, jeg har konfrontert dem med dette og sagt at dette blir da mitt bilde av dem utad.