Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oppdager ved en tilfeldighet at mitt abonnement ble strupet ved 8G. Dette selv om jeg har høyere antall GB i inkludert i mitt abonnement som ikke var brukt. Var da også helt uten nett, fremfor at det gikk sakte. Forsøkte først å kjøpe mer nett da jeg trodde jeg var tom, men da det ikke kom noe bekreftelse på sms om dette måtte jeg kontakte kundeservice (heldigvis en hyggelig person) . Det gikk 2 timer før jeg kunne fortsette å jobbe med epost / videomøter, og nettet var tilbake. De hadde ingen alternativ løsning i mellomtiden, og jeg ble ikke tilbudt noen form for kompensasjon. Scoopr kunne ikke svare på om nettet mitt var blitt strupet før pakken jeg hadde betalt for var brukt opp ved tidligere anledninger også..
Et abonnement jeg tenker lite på, fordi jeg har nok data, til god pris.
Her er fakta: - Jeg her vert kunde en stund - Dette er punchlinen til scoopr «Betaler du for mye?» - Dette betaler jeg 149.- 1gb - Dette er prisen for samme abn på deres hjemmeside 125.- 1gb - JA, jeg betaler for mye HOS DERE. Jeg mener det er uhederlig å ikke orientere om pris-reduksjon når det er gjeldende abn. Et hederlig selskap ville sendt melding om gledelig reduksjon til lojal kunde. Jeg mener det er hyklersk å ha en punchline som helt tydelig er prisbevisst på nye kunder uten å være det på eksisterende kunder. Er punchline en lokkedue uten innhold? Det oppleves som om de straffer eksisterende kunder, jeg har konfrontert dem med dette og sagt at dette blir da mitt bilde av dem utad.
Scoopr har kjøpt opp selskapet Hudya som jeg bestillte abonnement hos med 1GB til 119 kr. De skulle heller ikke sette opp prisen. Skrur opp prisen til 149 kr rett etter at jeg har byttet til dem. Scoopr har deretter fakturert meg for 149 kr hele tiden selv om de på nettsiden deres står en mye lavere pris for samme tjeneste. Stjeler fra kundene!
Hei Merethe, takk for din omtale. Hudya byttet navn til Scoopr i 2020. Det ble i Mai 2020 meldt om prisendring på våre abonnementer. Årsaken til denne prisendringen er fordi vi ser en stor endring i markedet og forbruket hos forbrukeren. Prisendringene sørger for at vi fortsatt kan levere deg de samme mobiltjenestene og yte god kundeservice slik du er vant til. Ta gjerne kontakt med kundeservice, så kan vi se på ditt abonnement. Hilsen oss i kundeservice
Svarer ikke på mail. Flyttet mitt abonement som medførte kjempe høye kostnader. Svarer ikke på mail med spørsmål og forklaring på hva som har skjedd.
Hei Åsmund, Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss. Alle henvendelser blir besvart fortløpende som de kommer inn. Din henvendelse er nå besvart med forklaring på ditt forbruk. Vi endrer og bytter ikke abonnement på vegne av våre kunder uten samtykke. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice om du har ytterligere spørsmål, 418 00 000 eller [email protected] Hilsen oss i kundeservice