ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice har gjennomgått store endringer i eierstruktur den siste tiden - og det er kanskje forklaringen på den kolossale krisen selskapet tilsynelatende står i. Juli 2023 så anbefaler jeg hvertfall ingen andre å gå gjennom samme prosess som meg. I grove trekk: 1. Selgeren tilbakeholder informasjon og kommuniserer særdeles spekulativt. Ringte opp ETTER at avtalen var inngått for å tilføye viktig informasjon som han hadde "glemt". Hvis du gjør tabben med å innlede dialog og blir presentert "rabatt som du kan bruke i nettbutikken" så vær særdeles (!!!) oppmerksom på at ved flytting av 2 familiemedlemmer for eksempel, så kan ikke rabatten til begge brukes på samme kjøp. Ekstremt kynisk utforming av tilbud. 2. Ice klarte faktisk ikke å aktivere abonnementet mitt :D Det er første gang noensinne jeg har vært ute for (og jeg har vært innom endel ulike operatører). De beklagde seg jo i etterkant etter at jeg måtte reise mange mil, bruke mange timer og penger i bensin og bompenger - for å dra til butikken dems. Butikken klarte heller ikke å løse problemet, men omsider kunne en person på forhandler-support å finne ut av feilen. Den lå naturligvis hos Ice selv og hun var oppgitt over at kollegene ikke visste bedre. Jeg har opplevd andre selskaper og tjenester som gjør feil, da legger de seg flate og tilbyr kompensasjon. Ikke ICE. Det er graden av service du kan forvente hos Ice - etter å ha flyttet over 2 abonnenter til dem :) Så folkens: Jeg har hatt Ice tidligere og vært fornøyd. Veldig bra priser og forlokkende tilbud. Dårlig dekning bare. Forlot dem for en annen operatørs rabatter ifm telefonkjøp - før jeg nå ble lokket tilbake med flotte rabatter i nettbutikken. Dessverre så var det en klassisk sleip og manipulerende selger som jeg ble offer for, så nå er jeg tilbake til dårlig dekning OG null goder å benytte meg av. Jo, verdt å nevne til slutt at selger alene (her er ikke kundeservice ifm alle problemene med at de ikke klarte å aktivere kortet mitt tatt med) er registrert i min anropslogg med ikke mindre enn 40 (!) anrop. Så hvis du går til Ice etter å ha lest dette fra Juli 2023 så har du ingen grunn til å klage når det er din tur å bli sendt til Oslo helt uten grunn.
Hei, Vidar Takk for tilbakemelding! Det er veldig leit at dette har skjedd og her må vi bare beklage! Ønsker du at vi skal gå gjennom saken, ønsker jeg gjerne at du sender oss mail til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken. Ønsker deg en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Vi sliter med dekning på hytta vi betaler for mye en det vi får. Blir ikke dette bedre bytter vi leverandør.
Hei Øivind! Så trist å høre at dere opplever dårlig dekning på hytta. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon: 21 00 00 00, så vi kan se om vi kan hjelpe å bedre det. Takk for tilbakemeldingen 😊 Mvh Martine ice.no
Ok og ryddige. Grei kundeservice,og alltid behjelpelige..
Hei Morty! Så godt å høre at du har gode opplevelser med oss. Tusen takk for tilbakemeldingen😍👌 Mvh Martine ice.no
Lette å ha med og gjøre og god service når du trenger hjelp.
Hei Brit 😊 Så flott å høre at du har fått god hjelp når det har oppstått noe, og tusen takk for tilbakemeldingen 🤩 Mvh Martine ice.no
Hei! Det er en KATASTROFE med ICE-abonnement i Sveits på grunn av at det ikke er et Eu-land. Her må dere ordne en tilsvarende avtale.
Hei Arild! Det er noe vi stadig jobber med. Vi ønsker å kunne gi de beste mulighetene for våre kunder så at dette kan komme i fremtiden er ikke å utelukke. Vi anbefaler alle våre kunder å sjekke ut utlandspriser for landet de skal til. Takk for din tilbakemelding 😎 Mvh Martine ice.no
Altfor tregt nett over mobildata. Pleier å ligge mellom 7 og 12 mbps., 2-4 i upload. Dette skjedde over natten etter at jeg ble overført fra release mobil til ice. Har tatt kontakt med kundeservice, gått igjennom innstillinger på tlf, at alt er korrekt. Men de har ingen forklaring på hastigheten.. Bare at der varierer fra sted til sted. Det er jeg selvfølgelig klar over, men nettet er elendig der jeg bruker å ferdes. Det var det ikke før byttet. Bytter leverandør etter gratis perioden er over.
Hei, Karl! Så trist å høre at du ikke har dekning, og at det ikke var noe vi kunne hjelpe deg med. Se gjerne vårt dekningskart på ice.no for å se dekningen forskjellige steder. Vi håper du blir fornøyd hos din nye operatør 😄 Mvh Martine ice.no
Bra service og regelmessige faktura blir sendt.. Nyttige informasjon bir kunngjort..
Hei Jon 😎 Få fint å høre at du er fornøyd! Tusen takk for din tilbakemelding. 🤩 Mvh Martine ice.no