ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Pris. Svarer ikke på det jeg har spurt om . Pris for dyrt fikk beskjed at jeg bare kundekontakten dere når perioden var over så fikk jeg et nytt tilbud .. derfor byttet jeg til dere
Hei, Roar Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken, så skal vi undersøke dette for deg. Ønsker deg en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
Bekreftet ny avtale før samtalen var over. Alt korrekt ved første forsøk.
Hei Jan E! Så flott at alt har løst seg 👍😊 Mvh Martine ice
Jeg bruker ice nesten 3 år og jeg hadde ikke opplevd noen problemer !
Hei Gregory 😊 Det er supert at du er fornøyd😎 Takk for din tilbakemelding! Mvh Martine ice
God dekning og greie priser! Lett å fornye årsavtalen. Stadig økning av datamengden for samme pris.
Hei Kai 😊 Så hyggelig å høre og takk for tilbakemeldingen! 😍👍 Mvh Martine ice
I Ice dere bør hjelpe noen av oss kunder som har familiene utlandet, for å kommunisere normalt uten å betale mye ekstra penger. Gjøre enklere for å ringe i Afrika med samme pakke og samme pris, men ikke betale hver minutt du ringer. Kanskje kan ha noe pakker av minuttene kunder kan kjøpe ved sine ønske.
Hei, Emma Tusen takk for tilbakemelding! Vi har utlandspakke med tale og SMS til flere land, men per i dag ingen afrikanske land. Vi jobber stadig med å få på plass flere land. Du kan se våre utlandspakker her: https://www.ice.no/kundeservice/vare-mobilabonnement-og-tjenester/utlandet/utlandspakker/ Ønsker deg en god dag 😊 Mvh. Rebekka ice.no
Dårlig dekning og dårlig kundeservice.Da jeg sa i fra om null dekning så skulle dere undersøke og ringe tilbake.Hørte ingen ting på 3 døgn.og.måtte undersøke selv.Fikk beskjed om og bytte leverandør hvis jeg ikke var fornøyd.
Hei, Asbjørn! 😃 Så trist å høre at du ikke fikk den hjelpen du trengte og vi beklager dette! Om det skulle vært aktuelt å prøve ice en annen gang så håper vi du får en bedre opplevelse! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Mvh Martine ice.no
Det eneste jeg ønsker er automatisk trekk fra min personkonto hvilket er umulig med varierende KID-numre.
Hei Sveinung 😊 Vi tilbyr Avtale giro og eFaktura, så ta kontakt med kundesenteret vårt eller banken for videre hjelp ang. dette! Så flott du er fornøyd ellers👍😁 Mvh Martine ice